۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳

درویش از پرسپولیس رفتنی شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران نوشت: بعد از بازی پرسپولیس مقابل تراکتور و شکست شاگردان یحیی گل‌محمدی در این بازی شایعاتی مبنی بر برکناری رضا درویش از مدیرعاملی پرسپولیس به گوش رسید و عده‌ای این موضوع ر...

نقل و انتقالات پرسپولیس | یحیی به این شرط ماندگار می شود! / فاصله کم پرسپولیس تا نائب قهرمانی / شرایط جنجالی درویش برای گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران نوشت: بعد از بازی پرسپولیس مقابل تراکتور و شکست شاگردان یحیی گل‌محمدی در این بازی شایعاتی مبنی بر برکناری رضا درویش از مدیرعاملی پرسپولیس به گوش رسید و عده‌ای این موضوع را به حواشی رخ داده در پیرامون این بازی ربط دادند.

با این همه و در جلسه‌ای که اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با یکدیگر داشتند این تصمیم فعلاً اجرایی نخواهد شد تا کادر مدیریتی پرسپولیس بدون تغییر بماند.

با این شرایط و در صورتی که تصمیم دیگری گرفته نشود مدیرعامل پرسپولیس همچنان رضا درویش خواهد بود. اعضای هیأت مدیره پرسپولیس به این نتیجه رسیدند که بحث تغییرات در شرایط فعلی گزینه مناسبی نیست و به همین دلیل این شایعات فعلاً تکذیب می‌شود.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار