۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

دروازه بان پرسپولیس جدا می شود؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حامد لک با ۲ پیشنهاد از سوی تیم‌های سپاهان و گل گهر روبرو شده است. وضعیت حامد لک در باشگاه پرسپولیس کمی پیچیده شده است. دروازه بانی که در این فصل یکی از ارکان موفقیت تیمش در مسیر قهرمانی بوده در د...

اخبار پرسپولیس | این ستاره جنجالی سرخ ها، نیمکت نشین شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حامد لک با ۲ پیشنهاد از سوی تیم‌های سپاهان و گل گهر روبرو شده است.

وضعیت حامد لک در باشگاه پرسپولیس کمی پیچیده شده است. دروازه بانی که در این فصل یکی از ارکان موفقیت تیمش در مسیر قهرمانی بوده در دو سه بازی اخیر تا حدودی وارد حاشیه شده و مربیان این باشگاه را ناراحت کرده است.

 

این دلخوری تا جایی پیش رفت که حتی دیروز شایعه شد ممکن است پرسپولیس عذر حامد لک را بخواهد و او را از این باشگاه اخراج کند. ماجرا مربوط به جدال لفظی این دروازه بان با کریمی باقری بود که باعث نارحتی اسطوره پرسپولیس شد. در همین گیرودار دیروز رسانه‌ها خبر از این دادند که علاوه بر کریم باقری، یحیی گل محمدی هم از لک دلخور شده و اعلام کرده او را نمی‌خواهد.

همین شایعه کافی بود تا خیلی سریع سروکله مشتریان حامد لک پیدا شود؛ آنطور که «فرهیختگان» نوشته دو باشگاه سپاهان و گل گهر سیرجان که هر دو دربه در به دنبال دروازه بان جدیدی هستند به سراغ حامد لک رفته اند و پیشنهاد جذابی هم ارائه کرده اند. در بخشی از این گزارش آمده است: «حامد لک از دو تیم سپاهان و گل‌گهر پیشنهاد‌هایی را دریافت کرده که مبالغ آن چیزی حدود دوبرابر قرارداد امسال این بازیکن با پرسپولیس است. همین موضوع باعث شده لک تصمیم به جدایی از پرسپولیس بگیرد»

 

این موضوع در حتلی مطرح شده که حامد لک هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و بازیکن آزاد نیست. از طرفی روز گذشته کریم باقری در گفت و گویی عنوان کرد از کسی دلخوری ندارد تا به نوعی تنش به وجود آمده تا حدودی از بین برود

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار