۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰

دروازه بان تیم ملی: اگر همه بروند من از ایران نخواهم رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس، دروازه بان تیم ملی: اگر همه بروند من از ایران نخواهم رفت. نیما نکیسا در مورد اینکه آیا یک فرد که از بیت المال ارتزاق می‌کند، می‌تواند هرچیزی را در فضای مجازی منتشر کند، گفت: ابتدا د...

دروازه بان تیم ملی: اگر همه بروند من از ایران نخواهم رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس، دروازه بان تیم ملی: اگر همه بروند من از ایران نخواهم رفت. نیما نکیسا در مورد اینکه آیا یک فرد که از بیت المال ارتزاق می‌کند، می‌تواند هرچیزی را در فضای مجازی منتشر کند، گفت: ابتدا درگذشت مهسا امینی را به خانواده داغدار او تسلیت می‌گویم. همه ما داغدار از دست رفتن این عزیز و عزیزان دیگری که برای حفظ امنیت کشور جان شان را فدا کردند، هستیم. آدمی بیشتر فکر می‌کند، بیشتر می‌شنود و کمتر حرف می‌زند.

نکیسا: اگر همه از ایران بروند؛ من هم مثل او می‌مانم/ زیر یک پرچم دیگر قسم خورده‌اند؛ حالا برای ما در ایران نسخه می‌پیچند

وی ادامه داد: با افراد زیادی در طول این سالیان زندگی‌ام برخورد کردم و صحبت کردم. من برای این کشور و این آب و خاک هستم. چند روز قبل از نازنین مرد موسیقی ایران مجید انتظامی شنیدم که گفت اگر همه از ایران بروند، من می‌مانم. می‌خواهم به او بگویم من هم دومین نفر بعد از شما هستم که می مانم.

دروازه بان تیم ملی: اگر همه بروند من از ایران نخواهم رفت

دروازه بان تیم ملی: اگر همه بروند من از ایران نخواهم رفت

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال تاکید کرد: از زمانی که ایران بود و تا هزاران سال دیگر که خواهد ماند، با تمام وجود ذره ذره خاک آن را عاشقانه می‌پرستم، اما شماهایی که خارج از ایران زندگی خود را تغییر دادید و زیر یک پرچم دیگری قسم خوردید و یک زمانی اگر جنگی با این کشور شود مجبور هستید که برای آنجا ادای دین کنید، بدانید اگر بحثی به وجود آمده داخل کشور خودمان بوده است. اصلا دلیلی ندارد که شما بخواهید ورود کنید. من به همه ایدئولوژی‌ها احترام می‌گذارم اما با نقد محترمانه.

نکیسا در مورد اینکه برخی بازیکنان خارجی لیگ برتر نیز مطالبی را در فضای مجازی بر ضد منافع ملی منتشر کردند، گفت: در کشورهای دیگر که دم از دموکراسی و آزادی بیان می‌زنند، این کار فقط شعار است. همین که برخی بازیکنان خارجی که از پول ایران استفاده می‌کنند و نظر خودشان را هرچند علیه ایران بیان می‌کنند، آیا این نشان از دموکراسی در ایران نیست؟ آیا اغتشاش و تخریب اموال عمومی و مردم که در نهایت باید از جیب خودمان دوباره تهیه شود، نامش دموکراسی و رعایت حقوق شهروندی است؟ من این چیزها را نمی‌پسندم.

 اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار