۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴

دردسر سردار برای اسکوچیچ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تا قبل از بازی آبان‌ماه برابر لبنان که سرمربی تیم ملی مهدی طارمی و سردار آزمون را در اختیار داشت از سیستم ۲-۴-۴ استفاده می کرد تا از هر دو مهاجم سرشناس تیمش به صورت همزمان در ترکیب اصلی بهره بگیرد ...

دردسر سردار برای اسکوچیچ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تا قبل از بازی آبان‌ماه برابر لبنان که سرمربی تیم ملی مهدی طارمی و سردار آزمون را در اختیار داشت از سیستم ۲-۴-۴ استفاده می کرد تا از هر دو مهاجم سرشناس تیمش به صورت همزمان در ترکیب اصلی بهره بگیرد اما ماجریی که بین طارمی و اسکوچیچ به وجود آمد و باعث خط خوردن مهاجم پورتو از فهرست تیم ملی شد، سیستم تیم ملی در دو بازی بعدی‌اش را تغییر داد.

در شرایطی که دست دراگان اسکوچیچ برای انتخاب زوج سردار آزمون کاملا باز بود، او ترجیح داد جلوی لبنان و سوریه، تیمش را فقط با یک مهاجم تخصصی به مصاف حریفانش بفرستد و از سیستم ۱-۳-۲-۴  استفاده کرد.

حالا هم به نظر میرسد در بازی برابر عراق و امارات، اسکوچیچ احتمالا دوباره سراغ همین سیستم برود چرا که هنوز تکلیف حضور سردار ازمون در اردوی تیم ملی مشخص نشده و این احتمال وجود دارد که او به خاطر کرونا، نتواند تیم ملی را در دو بازی بعدی‌اش همراهی کند.

البته تیم ملی مهاجمان آماده دیگری همچون کریم انصاری‌فرد، اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی را در اختیار دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار