۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴

دردسر جدید در فرایند فروش چلسی؛ آبراموویچ خواستار باز پس گیری بدهی ۱.۶ میلیارد پوندی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در حالی که به نظر می‌رسد فرایند باشگاه چلسی به زودی تکمیل شود، وضعیت جدیدی که پیش‌روی این باشگاه قرار گرفته است نه تنها موضوع فروش چلسی بلکه آینده این باشگاه را نیز می‌تواند در خطر بیاندازد. طرفدار...

دردسر جدید در فرایند فروش چلسی؛ آبراموویچ خواستار باز پس گیری بدهی ۱.۶ میلیارد پوندی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در حالی که به نظر می‌رسد فرایند باشگاه چلسی به زودی تکمیل شود، وضعیت جدیدی که پیش‌روی این باشگاه قرار گرفته است نه تنها موضوع فروش چلسی بلکه آینده این باشگاه را نیز می‌تواند در خطر بیاندازد.

طرفداری | رومن آبراموویچ که در ابتدا اعلام کرده بود از بدهی‌هایی که باشگاه چلسی به او دارد، چشم پوشی می‌کند اما حال به نظر می‌رسد که نظرش تغییر کرده باشد. به گزارش تایمز، رومن آبراموویچ خواستار پرداخت بدهی ۱.۶ میلیارد پوندی که چلسی به او دارد، شده است. این قضیه می‌تواند فروش باشگاه چلسی را با یک مانع جدی دیگر رو‌به‌رو کند. اکنون مقامات دولتی نگران هستند که آیا این معامله به موقع نهایی می‌شود تا برای آینده و توانایی چلسی برای رقابت در فصل آینده، مشکلی به وجود نیاید. اکنون گذر زمان و تاخیر در فرایند فروش باشگاه، به ضرر چلسی است. به نقل از تلگراف، اگر تا پایان این ماه فرایند فروش چلسی تکمیل نشود، چلسی از لیگ برتر اخراج خواهد شد. در ادامه به نقل از راب دراپر از دیلی میل، لیگ برتر فصل ۲۳-۲۰۲۲ در تاریخ ۸ ژوئن برگزار خواهد شد. اگر چلسی تا آن زمان مجوز فعالیتی نگرفته باشد، نمی‌تواند بخشی از این لیگ باشد. همواره این شک وجود داشته است که آیا ولادمیر پوتین اجازه می‌دهد تا دارایی‌های روسیه به دولت بریتانیا برسد؟ اگر آبراموویچ خواهان به دست آوردن بدهی‌هایش باشد، آینده چلسی در وضعیت مبهمی قرار خواهد گرفت.

همچنین به نقل از کاوه صلح کل از اسکای، مجوز فعالیت چلسی تا ۳۱ می اعتبار دارد و با به تاخیر افتادن فرایند فروش خطرات زیادی آینده چلسی را تهدید می‌کنند، مگر آنکه تا آن زمان باشگاه فروخته شود یا مجوزش تمدید شود. آبراموویچ این مبلغ را از طریق شرکت فورستدام به چلسی تزریق کرده بود و اکنون هیچ راهی وجود ندارد که دولت بریتانیا با بازگشت این پول به آبراموویچ موافقت کند. پس می‌توانیم انتظار داشته باشیم تا بین آبراموویچ و دولت بریتانیا درگیری جدیدی به وجود بیاید و باید در نظر داشته باشیم که گذر هر چه بیشتر زمان، به ضرر چلسی خواهد بود. همچنین گفتنی است که آبراموویچ می‌تواند از فروش باشگاه چلسی امتناع کند، هر چند که احتمال وقوع چنین اتفاقی دور از انتظار است. در هر حال با منقضی شدن مجوز فعالیت چلسی تا پایان این ماه، این احتمال وجود دارد که آینده وجودی یکی از بزرگ‌ترین باشگاه جهان به خطر بیافتد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار