۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹

دردسر بزرگ برای استقلال در آستانه دربی / یاغی استقلال سیری ندارد! / تهمیت بزرگ به باشگا ه استقلال!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،دردسر بزگ برای استقلال در آستانه دربی / یاغی استقلال سیری ندارد! طی روزهای گذشته اخبار متعددی درباره پرداخت پول به حساب هرویه میلیچ منتشر شده است. در این خصوص گفته می‌شد که در این م...

دردسر بزرگ برای استقلال در آستانه دربی / یاغی استقلال سیری ندارد! / تهمیت بزرگ به باشگا ه استقلال!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش۳،دردسر بزگ برای استقلال در آستانه دربی / یاغی استقلال سیری ندارد! طی روزهای گذشته اخبار متعددی درباره پرداخت پول به حساب هرویه میلیچ منتشر شده است. در این خصوص گفته می‌شد که در این ماجرا بحص جعل اسناد و واریز نشدن پول به میلیچ وجود داشته است.

حالا در چنین شرایطی شرکت صرافی طرف قرارداد باشگاه استقلال مدعی است طلب میلیچ بازیکن سابق این باشگاه ۲۹ شهریور به حساب معرفی شده از جانب مدیربرنامه‌های این بازیکن واریز شده است.

بر اساس اسنادی که در اختیار ما قرار گرفته، از سوی این شرکت و تاییدیه Vub Bank اسلوواکی در تاریخ ۲۰ سپتامبر مطابق با ۲۹ شهریور، مبلغ ۲۲۷۴۶۵ یورو به حساب معرفی شده از جانب میلیچ واریز شده و با توجه به این مساله ادعای مدیر برنامه‌های این بازیکن در این خصوص صحت ندارد.

این در حالی است که بر اساس برخی گزارش‌های منتشر شده در روزهای اخیر مدیربرنامه‌های میلیچ مدعی شده اسناد واریز وجه از جانب باشگاه استقلال جعلی و غیر واقعی بوده است.

طبق اسناد ارائه شده از جانب شرکت صرافی که این واریز را انجام داده، واریز وجه مورد نظر از جانب بانک مقصد مورد تایید قرار گرفته و این اسناد در خصوص پرونده شکایت و طلب میلیچ به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز ارائه خواهد شد.

بر این اساس به نظر می رسد شیطنت‌های رسانه ای مدیر برنامه‌های میلیچ با اهداف مشخصی ادامه پیدا کرده و احتمالا این فرد به دنبال دریافت مبالغ بیشتری از باشگاه استقلال است و در این زمینه ممکن است دعوای حقوقی تازه ای برای این باشگاه مطرح شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار