۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷

دردسر بزرگ پرسپولیس برای بازی با الهلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پرسپولیس در حالی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوشنبه بازی بسیار سخت و سنگینی انجام داد که به گواه کارشناسان اگر در شرایط مسابقه قرار داشت می توانست با عملکرد بهتری به میدان رفته و پی...

پای وکیل ستاره فوتبال ایران در بازار نقل و انتقالات پرسپولیس / قراراد حرفی ستاره ملی پوش ایرانی ب پرسپولیس فقط!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،پرسپولیس در حالی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوشنبه بازی بسیار سخت و سنگینی انجام داد که به گواه کارشناسان اگر در شرایط مسابقه قرار داشت می توانست با عملکرد بهتری به میدان رفته و پیروزی ساده تری را تجربه کند اما جالب اینجاست این شرایط هنوز ادامه داشته و گل محمدی و شاگردانش باید با همین شرایط مقابل الهلال صف آرایی کنند چرا که تا زمان برگزاری دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی، مسابقات لیگ خلیج‌ فارس آغاز نخواهد شد و به این ترتیب گل‌محمدی باز هم مجبور خواهد بود با چند دیدار تدارکاتی و دوستانه تیمش را برای رویارویی با قهرمان سال ۲۰۱۹ آسیا آماده کند.

کاری که باعث می شود پرسپولیس کاملا از شرایط بازی رسمی دور بوده و نتواند از نظر بدنی و ذهنی همان شرایطی را تجربه کند که الهلالی ها در آن قرار دارند چرا که الهلال تا پیش از رویارویی با پرسپولیس ۴ مسابقه در لیگ داخلی عربستان برگزار خواهد کرد و این موضوع می تواند این تیم را در شرایط خوبی قرار بدهد. آنها امروز و در هفته پنجم لیگ عربستان به مصاف الاتفاق خواهند رفت. روز پنجشنبه نیز در دیدار بعدی خود در لیگ را برابر الشباب انجام می دهند و در دو بازی بعدی نیز به ترتیب با الفیحا و الحزم دیدار می‌کنند.

در این میان تنها امیدواری یحیی این است بتواند چند تیم را برای برگزاری بازی دوستانه با سرخ پوشان متقاعد کند. در دور قبلی قرار بود تراکتوری ها دو بازی تدارکاتی با پرسپولیس برگزار کنند که درنهایت راضی به انجام این بازی نشدند تا پرسپولیس مجبور شود مقابل تیم امید خود قرار بگیرد و البته در آخرین بازی نیز قلعه نویی موافقت خود را برای برگزاری بازی دوستانه با پرسپولیس اعلام کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار