۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱

دردسر بزرگ برای آبی‌های پایتخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دولت انگلیس روز گذشته اعلام کرد که آبراموویچ را نیز به فهرست افراد روسی که در لیست تحریم این دولت قرار دارند اضافه کرده است. این تصمیم پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین و به دلیل رابطه نزدیک این م...

دردسر بزرگ برای آبی‌های پایتخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دولت انگلیس روز گذشته اعلام کرد که آبراموویچ را نیز به فهرست افراد روسی که در لیست تحریم این دولت قرار دارند اضافه کرده است.

این تصمیم پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین و به دلیل رابطه نزدیک این مالک باشگاه چلسی با ولادمیر پوتین و دولت روسیه گرفته شده است.

بانک بارکلیز اعلام کرده دلیل مسدود شدن حساب‌های چلسی این است که این بانک نیاز به زمان دارد تا مجوز اعطا شده به چلسی برای ادامه فعالیت‌هایش در زمینه فوتبال را مورد ارزیابی قرار دهد.

دولت انگلیس روز پنج‌شنبه اعلام کرد مجوزی به باشگاه چلسی ارائه کرده تا به فعالیت‌های فوتبالی خود ادامه دهد، این در حالی است که آبراموویچ اجازه دسترسی به هیچ یک از اموالش در خاک انگلیس را اطلاع ثانوی ندارد.
در همین حال، دولت انگلیس دقایق قبل اعلام کرد که مذاکراتش با مشاوران این مالک روسی باشگاه چلسی را برای فروش این باشگاه آغاز کرده است.

آبراموویچ چند روز قبل و پیش از قرار گرفتن در فهرست تحریم دولت انگلیس اعلام کرده بود که قصد فروش چلسی را دارد و مذاکراتی را نیز با چند تاجر آمریکایی و ترک انجام داده بود اما پیش از آن که قراردادی نهایی شود، وارد فهرست تحریم شد و حالا باید در انتظار نتیجه این مذاکرات باشد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار