۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵

درخواست برای برکناری سرمربی تیم ملی قطر/ به خون تازه نیاز داریم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،درخواست برای برکناری سرمربی تیم ملی قطر/ به خون تازه نیاز داریم!. تیم ملی فوتبال قطر به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد ناامید کننده‌ای در این رقابتها داشت و با کسب سه باخت برابر اکوادور، سنگال ...

درخواست برای برکناری سرمربی تیم ملی قطر/ به خون تازه نیاز داریم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،درخواست برای برکناری سرمربی تیم ملی قطر/ به خون تازه نیاز داریم!. تیم ملی فوتبال قطر به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد ناامید کننده‌ای در این رقابتها داشت و با کسب سه باخت برابر اکوادور، سنگال و هلند از این مسابقات حذف شد. این در حالی است که قطر سرمایه گذاری زیادی روی این جام انجام داده بود و اردوهای بین المللی زیادی را طی دو سال اخیر پشت سر گذاشته بود.

قطر پیش از این و در سال ۲۰۱۹ با «فیلیکس سانچز» سرمربی اسپانیایی خود قهرمان آسیا شده بود و حالا روزنامه «الرایه» درخواست برکناری این مربی را مطرح کرده است.

این روزنامه با انتشار گزارشی ضمن تشریح عملکرد قطر در جام جهانی تاکید کرده است که حالا باید مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا و حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ در اولویت باشد و آماده سازی برای رقابت‌های پیش رو از امروز آغاز بشود.

در بخشی از این گزارش با اشاره به بلاتکلیفی کادر فنی تیم ملی قطر نوشت یادآور شده است که فدراسیون فوتبال قطر باید چشم انداز خود را با اعلام برنامه جدید مشخص کند؛ اینکه آیا قصد دارد سرمربی جدیدی انتخاب کند و یا مجدداً به سانچز برای ادامه کار در قطر اعتماد کند.

نویسنده این مطلب در روزنامه الرایه درخواست کرده است که فدراسیون قطر سرمربی جدیدی را انتخاب کند چرا که سانچز هرچه داشته در تیم ملی ارائه کرده است و «باید خون تازه ای در سطح مربی و بازیکن به این تیم تزریق بشود.»

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار