۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱

درخشش فوق العاده سیاوش یزدانی مقابل پدیده+ عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یکی از بازیکنانی که در مصاف دیشب استقلال و پدیده نقش پررنگی داشت و شاید نقش او کم‌تر به چشم آمد، سیاوش یزدانی مدافع میانی آبی‌های پایتخت بود؛ چرا که او که از سوی فرهاد مجیدی مامور مستقیم مهار امین...

سیاوش یزدانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یکی از بازیکنانی که در مصاف دیشب استقلال و پدیده نقش پررنگی داشت و شاید نقش او کم‌تر به چشم آمد، سیاوش یزدانی مدافع میانی آبی‌های پایتخت بود؛ چرا که او که از سوی فرهاد مجیدی مامور مستقیم مهار امین قاسمی‌نژاد شده بود و سایه به سایه با مهاجم زهردار پدیده حرکت می‌کرد تا نگذارد او خطری روی دروازه استقلال ایجاد کند و صاحب توپ شود.

سامورایی جدید استقلال که از زمان حضور دوباره‌اش در ترکیب، نمایش‌های کم‌نوسان و کم‌نقصی را برای آبی‌ها به اجرا گذاشته، دیشب هم یکی از بهترین بازی‌های خود را برای استقلال انجام داد و توانست پاسخ اعتماد مجیدی را با مهار قاسمی‌نژاد بدهد و موتور گلزنی پدیده در خط حمله را از کار بیندازد.

 

 

مدافع مشهدی آبی‌پوشان پایتخت با نمایشی که دیشب مقابل تیم شهر خود انجام داد، جایگاه خود در خط دفاعی استقلال را حفظ کرد و حالا به یکی از مهره‌های بدون جانشین ترکیب فرهاد مجیدی تبدیل شده است و باید دید در ادامه فصل این مدافع بلندقامت استقلال چه عملکردی را از خود نشان می‌دهد؛ به ویژه بازی هفته آینده مقابل گل‌گهر و مهاجم بلندقامت و سرزن این تیم که باید دید یزدانی چه نمایشی خواهد داشت.

 

سیاوش یزدانی که به فوتبال ایران با تیم سیاه جامگان معرفی شد و سپس سیر صعودی‌اش را در فوتبال با انتقال به باشگاه پیکان، سپاهان و استقلال گذراند، دیشب در شرایطی مقابل پدیده به میدان رفت، که پدیده‌ای‌ها با پیراهنی مشابه سیاه جامگان به میدان آمده بودند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار