۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱

دختری که بخاطر بافت مو الگنوهایش را از دست داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدتی قبل زنی جوان با حضور در پلیس آگاهی درباره سرقت النگوی طلا از فرزند خردسالش شکایت کرد. وی در اظهاراتش به مأموران گفت: ساعت ۶ بعدازظهر چهاردهم اردیبهشت ماه دخترم مژده، مقابل خانه با دوچرخه خود ...

دختری که بخاطر بافت مو الگنوهایش را از دست داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدتی قبل زنی جوان با حضور در پلیس آگاهی درباره سرقت النگوی طلا از فرزند خردسالش شکایت کرد.

وی در اظهاراتش به مأموران گفت: ساعت ۶ بعدازظهر چهاردهم اردیبهشت ماه دخترم مژده، مقابل خانه با دوچرخه خود در حال بازی کردن بود که ناگهان یک خانم ناشناس شروع به صحبت کردن با فرزندم کرده و بعد از بافتن موی سرش و بازی کردن با آن توانست در یک لحظه با غفلت دخترم، النگو را از دستش سرقت کرده و فرار کند.

بعد از تشکیل پرونده شاکی در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، کارآگاهان این پایگاه به آدرس محل سرقت مراجعه کردند.

در ادامه پس از بررسی تصاویر دوربین مداربسته، تصاویر سارق که یک خانم جوان حدوداً ۳۰ تا ۴۰ ساله با مانتوی گل‌دار و روسری طوسی بود، رؤیت و پس از بررسی دوربینهای مجتمع مشخص شد، این شخص فریده نام دارد.

در ادامه پیگیری‌ها، تصویر فریده مورد تأیید شاکی و دخترش قرار گرفت و آنها اعلام کردند که این زن همان سارق است، بعد از هماهنگی قضائی حکم جلب متهم صادر شد و مأموران موفق شدند، فریده را دستگیر کنند.

بعد از جلب متهم و در بازرسی منزل وی، مانتوی گل‌دار طبق اظهارات اولیه شاکی کشف شد و بعد از مواجهه حضوری بین شاکی و متهم، دختر شاکی بیان کرد که این خانم همان سارق النگوی من است.

سرهنگ سعید مجیدی؛ رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: رسیدگی به پرونده برای شناسایی مالخر ادامه دارد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار