۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳

دبل قهرمانی در انتظار کاپیتان تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۱ امشب (به وقت ایران)  به مصاف تیم پائوک خواهد رفت تا مسابقه فینال جام حذفی یونان در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را در ورزشگاه پانت...

تیم ملی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی در آن عضویت دارند، از ساعت ۲۱ امشب (به وقت ایران)  به مصاف تیم پائوک خواهد رفت تا مسابقه فینال جام حذفی یونان در فصل ۲۳-۲۰۲۲ را در ورزشگاه پانتسالیکوس شهر وولوس برگزار کند.

احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی پس از تجربه قهرمانی در سوپر لیگ یونان همراه با آ ا ک آتن، امیدوار هستند امشب هم در دیدار مقابل پائوک به برتری دست پیدا کنند و یک جام دیگر در این فصل کسب کنند.

احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی ایران که در فصل اخیر سوپر لیگ یونان ۲۹ بار به میدان رفته و در هشت دیدار گذشته آ ا ک آتن حضور ثابت داشت، امشب هم یکی از ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل پائوک است که در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کند.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی آ ا ک نیز که در فصل اخیر ۱۳ بار در سوپر لیگ یونان و یک‌  بار در جام حذفی به میدان رفت، پس از دو مسابقه نیمکت‌نشینی در هفته‌های پایانی لیگ، امشب در فینال جام حذفی دور از فهرست نفرات تیمش برابر پائوک است.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار