۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴

داوید دخیا به عنوان بازیکن سال منچستریونایتد انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد برای چهارمین بار به عنوان بهترین بازیکن سال این باشگاه انتخاب شد. با اعلام باشگاه منچستریونایتد، بازیکنان این تیم داوید دخیا...

داوید دخیا به عنوان بازیکن سال منچستریونایتد انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،داوید دخیا، دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد برای چهارمین بار به عنوان بهترین بازیکن سال این باشگاه انتخاب شد.

با اعلام باشگاه منچستریونایتد، بازیکنان این تیم داوید دخیا را به عنوان بهترین بازیکن فصل ۲۲-۲۰۲۱ شیاطین سرخ انتخاب کرد. این دروازه بان ۳۱ ساله سیوهای فوق العاده ای در این فصل داشت و در تمام دقایق بازی های لیگ برتر برای منچستریونایتد بازی کرد. داوید دخیا در طول این فصل هفت بار به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شد و فقط رونالدو به اندازه او موفق به دریافت عنوان بهترین بازیکن بازی شد. او همچنین در ماه های نوامبر، دسامبر و ژانویه به عنوان بهترین بازیکن ماه منچستریونایتد انتخاب شده بود. داوید دخیا برای چهارمین بار به عنوان بهترین بازیکن سال منچستریونایتد انتخاب شد. فقط کریستیانو رونالدو، لوک شاو و آنتونیو والنسیا بیش از یک بار فاتح جایزه بهترین بازیکن سال منچستریونایتد شده اند (هر یک ۲ بار). داوید دخیا پیش از این در فصول ۱۴-۲۰۱۳، ۱۵-۲۰۱۴ و ۱۸-۲۰۱۷ نیز فاتح این جایزه شده بود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط