۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸

داور بازی سپاهان و نساجی ، تماشاگر شده بود/ خطای مسلم مظاهری را داور و کمک داور ندیدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،داور بازی سپاهان و نساجی ، تماشاگر شده بود/ خطای مسلم مظاهری را داور و کمک داور ندیدند. سید حسن نوشه ور ناظر و کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره صحنه بحث برانگیز در دیدار سپاهان و نساجی از هفته د...

مهاجم منفور جای یاغی را گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،داور بازی سپاهان و نساجی ، تماشاگر شده بود/ خطای مسلم مظاهری را داور و کمک داور ندیدند. سید حسن نوشه ور ناظر و کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره صحنه بحث برانگیز در دیدار سپاهان و نساجی از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر اظهار داشت : بدون شک عجیب ترین صحنه داوری این هفته فوتبال لیگ برتر بود برخورد رشید مظاهری بود.سنگربان سپاهان با یک تکل پای مهاجم نساجی را درو کرد و از آنجا که پشت محوطه جریه بود حسین ترابیان داور بازی باید خطا می گرفت و دروازه‌بان سپاهان را اخراج می کرد. متاسفانه در هفته اول لیگ برتر نیز در دیدار استقلال و سپاهان ، رشید مظاهری پشت محوطه جریمه خودشان سر خورد و توپ را از دست داد ولی حیدری قاضی میدان اشتباه کرد و به جای تمارض مظاهری خطای بازیکن استقلال را گرفت.

نوشه ور ادامه داد: این دو صحنه که رشید مظاهری در آن نقش داشت از اشتباهات تاثیر گذار داوری بود . البته در دیدار سپاهان و نساجی حق نساجی بدجوری پایمال شد و در حالیکه داور به صحنه نگاه می کرد ، نتوانست تصمیم گیری کند. شاید هم کنترل ذهن از داور خاج شده بود یا در قالب یک تماشاگر ، بازی را می دید. ضمن اینکه کمک داور می توانست در این صحنه به داور کمک کند ولی نمی دانم چرا این کار صورت نگرفت.در دو هفته رقابتهای لیگ اشتباهات شاهد اشتباهات عجیب داوری بودیم و باید گفت اعتراض بعضی از تیم ها واقعا به حق است. قبل از شروع لیگ مدرس داوری از کشور اسپانیا هم آمده بود ولی معلوم نیست دلیل این ضعف قضاوت ها چیست؟ من پیشنهاد می کنم فدراسیون یک روانشناس بیاورند تا شرایط قضاوت ها بدتر نشود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار