۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲

دانلود اپلیکیشن مای هواوی (My Huawei) در اپ گالری ممکن شد

[ad_1] هواوی اخیرا اعلام کرده است که به‌زودی اپلیکیشنی با عنوان مای هواوی (My Huawei) را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. My Huawei چندین سرویس مختلف را یک‌جا ارائه می‌دهد و آن‌طور که هواوی سنترال می‌نویسد، می‌‌تواند «تجربه‌ی جدیدی به مشتریا...

دانلود اپلیکیشن مای هواوی (My Huawei) در اپ گالری ممکن شد

[ad_1]

هواوی اخیرا اعلام کرده است که به‌زودی اپلیکیشنی با عنوان مای هواوی (My Huawei) را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. My Huawei چندین سرویس مختلف را یک‌جا ارائه می‌دهد و آن‌طور که هواوی سنترال می‌نویسد، می‌‌تواند «تجربه‌ی جدیدی به مشتریان شرکت چینی ارائه بدهد»

کوین هو، رئیس واحد تجاری کسب‌و‌کار دستگاه‌ها و گروه تجاری مصرفی هواوی، رسما تأیید کرد My Huawei شامل مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های مستقل نظیر Huawei Club،اGamer Center،اMember Center و Huawei Mobile Services است. افشاگری در ویبو مدعی شده My Huawei مدت‌ها در مرحله‌ی بتا بوده و اکنون به‌صورت رسمی در فروشگاه آنلاین AppGallery فهرست شده است که خبر خوبی برای کاربران محسوب می‌شود. 

با توجه به بخش توضیحات My Huawei، این اپلیکیشن سرویس‌هایی مثل مهارت‌های گیم‌پلی و Huawei Mall،اHuawei Academy و Huawei Forum و فروشگاه‌های نزدیک و قابلیت خرید و تعداد زیادی سرویس دیگر در دسترس کاربران قرار می‌دهد. هدف هواوی از انتشار این اپلیکیشن، «ارائه‌ی سرویس‌های باکیفیت و سریع»‌ به کاربران در قالب اپلیکیشنی واحد است. هواوی در بخش توضیحات می‌گوید: «با یک کلیک می‌توانید فروشگاه‌های نزدیک، قرارهای آنلاین و سرویس تشخیص هوشمند را جست‌و‌جو کنید.»

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار