۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱

داستان تاثیرگذار این پسر نوجوان از روزهایی که مرده بود!+عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دانستن دنیای پس از مرگ همیشه برای آدمی جالب توجه بوده است اما مرگ سرزمینی است که تا به حال هیچ یک از مسافرانش بازنگشته اند. احتمالا چندین مورد از داستان های افرادی که برای لحظات یا دقایقی مرگ را تج...

رهایی سرباز کرجی از دست گروگان گیران با پرداخت 200 میلیون تومان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دانستن دنیای پس از مرگ همیشه برای آدمی جالب توجه بوده است اما مرگ سرزمینی است که تا به حال هیچ یک از مسافرانش بازنگشته اند. احتمالا چندین مورد از داستان های افرادی که برای لحظات یا دقایقی مرگ را تجربه کرده اند خوانده و شنیده اید، داستان هایی پر از راز و رموزی که برای ما جالب است. در این بخش ماجرای پسر بچه ۱۳ ساله ای را بیان می کنیم که به گفته خود پس از ملاقات با خدا به طرز معجزه آسایی از مرگ رهایی یافت.

” Trenton McKinley”  پسر نوجوان ۱۳ ساله اهل شهر آلابامای آمریکا است که بر اثر یک تصادف وحشتناک و عبور یک تریلر کوچک از روی او جمجمه اش از چندین نقطه مختلف شکست و بعد از آن به سختی و با تلاش زیاد، نفس می کشید.

مادر این پسر، “جنیفر ریندر” می گوید :تنها چیزی که من دیدم یک برانکار بود که پاهای پسرم را از روی آن آویزان بود، صحنه ی بدی بود او  ۱۵ دقیقه مرده بود اما زنده شد و وقتی که او به زندگی برگشت در حالت کما بود و پزشکان گفتند که هرگز حالت طبیعی نخواهد داشت. آنها به من گفتند که مسائل اکسیداسیون (اکسید شدن) مغز او در وضعیت بدی قرار دارد و او مرگ مغزی شده و امکان ندارد از این اتفاق و مورد، جان سالم به در ببرد.

چند ماه پس از این حادثه مادر ترنتون تصمیم گرفت که اعضای بدن پسرش را اهدا کند . او می گفت که پزشکان گفته اند:اگر پسرش را بیشتر از این نگه دارند فقط اعضای بدنش بیشتر آسیب می بیند و دیگر شاید نتوان آنها را اهدا نمود.

با شنیدن گفته پزشکان و دیدن پنج بچه کوچک نیازمند به اهدای اعضای بدن ترنتون مادر دل شکسته اش بالاخره تصمیم سختی را برای امضای اهدای عضو او گرفت.

اما چند ساعت قبل از انجام عمل اهدای اعضای بدنش و قبل از خاموش نمودن دستگاه های زیستی او ، پسربچه شروع به نشان دادن فعالیت مغزی و حرکت کردن کرد، قبل از اینکه بتواند خودش به تنهایی نفس بکشد و در کمال حیرت و ناباوری همه پزشکان به زندگی بازگشت و به طرز معجزه آسایی از مرگ رهایی یافت.

ترنتون پس از بازگشت به زندگی گفت:” در مدتی که دچار مرگ مغزی بودم در یک مکان باز بودم و مستقیم راه می رفتم. احساس می کردم خدا را می بینم و نیروی او مرا از مرگ دور می سازد.”

او بازگشت به زندگی و زنده شدنش را معجزه می داند و می گوید که خدا را پس از مرگ در بهشت دیده  و از طریق موجودهای فرا طبیعی نجات یافته است.

پزشکان  می گویند هیچ توضیح علمی درباره زنده شدن پس از مرگ مغزی وجود ندارد و هیچ راهی نیست که یک بیمار مرگ مغزی دوباره به زندگی بازگردد، آنها زنده شدن ترنتون را معجزه ای از هزاران معجزه خدا می دانند.

داستان تاثیرگذار این پسر نوجوان از روزهایی که مرده بود!+عکس

البته هنوز ترنتون به طور کامل خوب نشده و از آسیب عصبی و تشنج روزانه رنج می برد و هنوز راهی طولانی برای بهبود کامل سلامتی خود دارد. او معتقد است که خدا را در بهشت دیده و به دلیل خاصی بازگشته است.

در آخر باید بگوییم فرصت های دوباره زندگی را غنیمت بشمارید زیرا این لحظات دیگر هیچوقت تکرار نمی شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار