۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹

دادستان نیویورک: تحقیقات درباره سازمان ترامپ جنایی است

به گزارش اندیشه معاصر؛ دادستان منهتن بیش از دو سال است که در مورد معاملات تجاری و فعالیت‌های مالی دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا در حال تحقیق است. حالا پس از گذشت ماه‌ها از آغاز این تحقیقات، روند بررسی‌ها به طور گسترده‌ای وارد مرحل...

دادستان نیویورک: تحقیقات درباره سازمان ترامپ جنایی است

به گزارش اندیشه معاصر؛ دادستان منهتن بیش از دو سال است که در مورد معاملات تجاری و فعالیت‌های مالی دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا در حال تحقیق است. حالا پس از گذشت ماه‌ها از آغاز این تحقیقات، روند بررسی‌ها به طور گسترده‌ای وارد مرحله جنایی شده است.

دادستان نیویورک در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما قبلاً هم به ترامپ هشدار داده بودیم که تحقیقات ما در زمینه فعالیت‌های اقتصادی و مالی وی جنبه تنها جنبه حقوقی و غیرمجرمانه ندارد و امکان گسترش این تحقیقات بسیار بالاست.

در ادامه این بیانیه آمده است: از جمله اتهامات مالی که متوجه سازمان ترامپ است می‌توان به فرار‌های گسترده مالیاتی و بیمه ای، جعل سوابق تجاری و تخلفات اداری اشاره کرد.

این تحقیقات از زمانی جدی‌تر شد که مایکل کوهن، وکیل و مشاور سابق ترامپ با پرداخت رشوه سنگین خواستار مسکوت گذاشتن رسوایی اخلاقی رییس جمهور پیشین آمریکا شد.

سازمان ترامپ یک شرکت خوشه‌ای تحت مدیریت مستقیم رییس جمهور پیشین آمریکاست که فعالیت‌های اقتصادی و مالی گسترده ای را پوشش می‌دهد. بعد از رسوایی اخلاقی ترامپ در بحبوحه انتخابات ریاست جمهوری، توجهات عمومی به این سازمان بیشتر شد و تحقیقات درباره تخلفات مالی و اقتصادی آن وارد مرحله جدیدی شد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار