۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶

خیال استقلال و ساپینتو راحت شد ؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شکست در شهرآورد تهران و از دست رفتن فرصت صدرنشینی برای استقلالی‌ها دلایل متعددی از نگاه هواداران این تیم داشته که یکی از مهم‌ترین آنها، مصدومیت یامگا و تعویض اجباری این بازیکن در دقایق اخر دربی بو...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شکست در شهرآورد تهران و از دست رفتن فرصت صدرنشینی برای استقلالی‌ها دلایل متعددی از نگاه هواداران این تیم داشته که یکی از مهم‌ترین آنها، مصدومیت یامگا و تعویض اجباری این بازیکن در دقایق اخر دربی بود.

ستاره فرانسوی استقلال که در زمان حضورش در این مسابقه عملکرد قابل قبولی داشت و کمتر موقعیتی از سمت او به وجود آمده بود، به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران از بازی خارج شد و امروز اعلام شد که مدت زمان دوری‌اش از میادین هنوز مشخص نشده است.

با این حال یامگا امروز در تمرین تیم استقلال در کمپ مرحوم حجازی حاضر شد و به صورت جداگانه زیر نظر کادر پزشکی این تیم مراحل آماده سازی خود را آغاز کرد.

حالا باید دید پس از مشخص شدن مدت زمان مصدومیت این بازیکن، آبی‌ها در بازی‌هایی که این بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارند، چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار