۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶

خوشحال ستاره از بازگشت کی روش مشخص شد+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، خوشحال ستاره از بازگشت کی روش مشخص شد+جزئیات. شماره هشت پرسپولیس که از جام ملت‌های ۲۰۱۵ به این طرف و با اعتماد کارلوس کی‌روش، پای ثابت تیم ملی در تمام تورنمنت‌های بزرگ بوده، برابر بحرین و کامبوج ه...

شماره خرید جدید پرسپولیس اعلام شد / قرارداد مستقیم رضا درویش با این شاه ماهی/ از دست یحیی پرید اما رضا با این شماره به چنگ آوردش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، خوشحال ستاره از بازگشت کی روش مشخص شد+جزئیات. شماره هشت پرسپولیس که از جام ملت‌های ۲۰۱۵ به این طرف و با اعتماد کارلوس کی‌روش، پای ثابت تیم ملی در تمام تورنمنت‌های بزرگ بوده، برابر بحرین و کامبوج هم به میدان رفت اما مقابل عراق جایی در جمع یازده نفر اصلی تیم اسکوچیچ نداشت و بعد از آن هم مصدومیت مانع از حضورش در تیم ملی شد.

خوشحال ستاره از بازگشت کی روش مشخص شد+جزئیات

مدافع سی ساله پرسپولیس حتی برای اردوی اتریش هم در لیست اسکوچیچ قرار نگرفت و به سفارت این کشور نرفت!

حالا دراگان اسکوچیچ، سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از مطرح شدن نام کارلوس کی‌روش برای جایگزینی خودش در تیم ملی دست به اقدام عجیبی زده است.

 خوشحال ستاره از بازگشت کی روش مشخص شد+جزئیات

خوشحال ستاره از بازگشت کی روش مشخص شد+جزئیات

این مربی کروات با حذف نام سرمربی ایران از توضیحات صفحه اینستاگرام خود، احتمال جدایی از تیم ملی را تقویت کرد و به این ترتیب به نظر می‌رسد او در فاصله کمتر از ۷۵ روز تا آغاز جام جهانی با ایران به خط پایان رسیده باشد.

با بازگشت احتمالی کی‌روش نه تنها پورعلی گنجی به تیم ملی دعوت می‌شود بلکه می‌تواند دومین جام جهانی عمرش را نیز در قطر تجربه کند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار