۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

خوشحالی مجیدی و قلعه نویی از حرفهای وزیر ورزش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،خوشحالی مجیدی و قلعه نویی از حرفهای وزیر ورزش. وزیر ورزش و جوانان صراحتا گفته بود گزینه های ایرانی نیمکت تیم ملی قرارداد دارند و عجله ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی نیست.این حرف بد...

خوشحالی مجیدی و قلعه نویی از حرفهای وزیر ورزش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،خوشحالی مجیدی و قلعه نویی از حرفهای وزیر ورزش. وزیر ورزش و جوانان صراحتا گفته بود گزینه های ایرانی نیمکت تیم ملی قرارداد دارند و عجله ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی نیست.این حرف بدان معناست که گزینه اصلی وزارت و فدراسیون ایرانی است و شاید اگرقراردادی در کار نبود، سرمربی جدید تیم ملی تا حالا انتخاب شده بود. همان طور که می دانید در میان گزینه های داخلی تاج اسم دایی ومجیدی و قلعه نویی را آورده بود که طبعا شانس امیر و فرهاد بیشتر است و حالا آنها با حرفهای وزیر ورزش امیدوار شده اند.

مهدی تاج چندی قبل گفته بود مربی ایرانی که سرمربی تیم ملی شود در واقع فداکاری کرده است!حالا این که رئیس فدراسیون بر چه اساسی چنین حرفی را زد، باید از خودش پرسید اما کاملا مشخص است که فدراسیون هم مثل وزارت حداقل در این مقطع مربی ایرانی را ترجیح می دهد که یک دلیل مهم آن می تواند بالا رفتن قیمت ارز باشد.وزارت ورزش البته می گوید ما در کار انتخاب سرمربی تیم ملی دخالت نمی کنیم اما بهرحال نظر آنها مهم است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار