۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵

خوشحالی عجیب یکی از بازیکنان پرسپولیس بعد از شکست تیمش در دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  دیروز (پنچ شنبه ۲۴ تیرماه سال جاری) پرسپولیس در ضیافت پنالتی‌ها مقابل استقلال مغلوب و از جام حذفی کنار رفت. در این بین بازیکنان پرسپولیس از شکست تیم‌شان ناراحت بودند و عمدتاً با سر‌های پایین و قی...

حضور زنان در دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  دیروز (پنچ شنبه ۲۴ تیرماه سال جاری) پرسپولیس در ضیافت پنالتی‌ها مقابل استقلال مغلوب و از جام حذفی کنار رفت. در این بین بازیکنان پرسپولیس از شکست تیم‌شان ناراحت بودند و عمدتاً با سر‌های پایین و قیافه اندوهگین از ورزشگاه خارج شدند.

در این میان، اما ماجرای یکی از بازیکنان پرسپولیس متفاوت بود. او که سابقه حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را دارد، بعد از پایان بازی طوری از میان خبرنگار عبور کرد که گویا پرسپولیس برنده دربی ۹۶ بوده است!

پیش از این، وقتی بازیکن مورد نظر در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار می‌گرفت و تیمش بازنده از میدان خارج می‌شد کمتر کسی جرات رویارویی با او را داشت. این بازیکن بعد از پایان دربی ۹۶ نه تنها خشمگین نبود، بلکه به نظر می‌رسید از اینکه شکستی دیگر در کارنامه گل‌محمدی ثبت شده، کاملاً خوشحال است.

شنیده می شود این بازیکن و گُل‌محمدی اختلاف عمیقی دارند. چرا که بازیکن مورد نظر معتقد است کادرفنی پرسپولیس به هر بهانه‌ای، حتی به قیمت اعتماد به بازیکنان متوسط و خطر در مسیر قهرمانی در پی نیمکت‌نشین کردن او هستند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار