۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

خواننده اپرا به کمک مدافع بایرن مونیخ آمد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خواننده اپرا به کمک مدافع بایرن مونیخ آمد!. مدافعان بسیاری در طول این سال‌ها برای برقراری ارتباط با دیگر بازیکنان داخل زمین یا دروازه‌بان‌ها مجبور به فریاد زدن بوده‌اند و همین موضوع مشکلاتی را برای...

نقل و انتقالات سرخ ها به اروپا فقط با نظر شخصی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خواننده اپرا به کمک مدافع بایرن مونیخ آمد!. مدافعان بسیاری در طول این سال‌ها برای برقراری ارتباط با دیگر بازیکنان داخل زمین یا دروازه‌بان‌ها مجبور به فریاد زدن بوده‌اند و همین موضوع مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده است. به نظر می‌رسد که حالا مدافع بایرن مونیخ راه حل جالبی برای بهبود این شرایط و برطرف کردن مشکلاتی که به همین دلیل برای او ایجاد شده بود پیدا کرده است.

اوپامکانو به روزنامه آلمانی «بیلد» گفته که در حال تمرین با یک خواننده اپرا است و از او برای کار کردن روی تکنیک‌های صدا و حنجره‌اش کمک گرفته است. او مدعی شده که در طول این مدت و به دلیل فریادهایی که در زمین بازی برای برقراری ارتباط با دیگر بازیکنان زده دچار مشکل از ناحیه گلو و حنجره شده و اغلب با گلو دردهای شدید و گرفتگی صدا روبرو بوده است.

این مدافع فرانسوی همچنین تاکید کرده که از زمانی که تمرینات خاصش را با این خواننده شروع کرده، شرایطش بسیار بهتر شده و دیگر با گلودرد و این مشکلات مواجه نشده است.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار