۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹

خواستگار ناکام آدم داماد خانواده را ترکاند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد شنبه سی و یکم اردیبهشت امسال، مردی در مقابل خانه‌اش در شهر گلوگاه استان مازندران با شلیک گلوله به قتل رسید. در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد او یک...

خواستگار ناکام آدم داماد خانواده را ترکاند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد شنبه سی و یکم اردیبهشت امسال، مردی در مقابل خانه‌اش در شهر گلوگاه استان مازندران با شلیک گلوله به قتل رسید. در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد او یکی از کارکنان پلیس استان سیستان و بلوچستان بوده که در مرخصی به‌سر می‌برده و برای دیدن خانواده‌اش به آنجا آمده بود.

در جریان تحقیقات از خانواده مقتول، معلوم شد آن‌ها به مردی که پیش از این خواستگار خواهر زن مقتول بوده مشکوک هستند چرا که او با مقتول اختلاف داشته است.

این مرد تحت تعقیب قرار گرفت و چند روز پیش بازداشت شد. با اعتراف به قتل، مامور جوان درباره انگیزه‌اش گفت: به خواهر زن مقتول علاقه‌مند بودم و می‌خواستم با وی ازدواج کنم. اما این مرد مخالف این ازدواج بود و مرا در حد خواهر زنش و خانواده او نمی‌دانست. مخالفت‌هایش باعث شد این ازدواج سر نگیرد.

از وی کینه به دل گرفته بودم. منتظر فرصتی برای کشتن او بودم. وقتی فهمیدم به مرخصی آمده، تصمیم گرفتم نقشه‌ام را اجرا کنم. شب حادثه به او شلیک کردم که باعث مرگ وی شد. اگر او با آن ازدواج موافقت می‌کرد، من خانه و زندگی داشتم و خودش هم الان زنده بود.

با اعتراف متهم به قتل، او روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط