۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹

خواسته مهم سرمربی هلندی برای قبول هدایت یونایتد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،منچستر یونایتد فصل را با اوله گنار سولسشر آغاز کرد. با این حال چندین نتیجه ضعیف باعث شد که سرمربی نروژی از هدایت شیاطین سرخ برکنار شود و بعد از گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت، نهایتاً این رالف ...

خواسته مهم سرمربی هلندی برای قبول هدایت یونایتد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،منچستر یونایتد فصل را با اوله گنار سولسشر آغاز کرد. با این حال چندین نتیجه ضعیف باعث شد که سرمربی نروژی از هدایت شیاطین سرخ برکنار شود و بعد از گمانه‌زنی‌های فراوانی که وجود داشت، نهایتاً این رالف رانگنیک بود که به شکل موقت و تا پایان فصل به عنوان سرمربی جدید یونایتد انتخاب شد.

پیش از این مشخص شده بود که رانگنیک تنها تا پایان فصل روی نیمکت منچستر یونایتد خواهد ماند، البته که این مرد آلمانی خیلی هم در این مدت نتایج خوبی با شیاطین سرخ کسب نکرده است. موضوعی که باعث شده از ماه‌ها قبل گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی منچستریونایتد افزایش پیدا کند و حالا به نظر می رسد به اوج خود رسیده است.

پیش از این گفته می‌شد که مائوریسیو پوچتینو گزینه اصلی هدایت یونایتد در فصل آینده محسوب می‌شود اما نتایج ضعیف این سرمربی آرژانتینی در پاری‌سن‌ژرمن باعث عقب نشینی باشگاه انگلیسی شد و حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که سرمربی هلندی آژاکس یعنی اریک تن هاخ در آستانه قبول هدایت شیاطین سرخ قرار گرفته است.

در همین راستا فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح ایتالیایی مدعی شد که تن هاخ برای قبول هدایت منچستریونایتد یک خواسته مهم دارد و آن این است که او ۱۰۰ درصد در استراتژی نقل و انتقالات فعلی و آینده مشارکت داشته باشد؛ از جمله خریدهای جدید، خروجی ها، قراردادهای جدید. تن هاخ این را نقطه کلیدی برای بازسازی منچستریونایتد می داند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار