۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳

خواسته قاطع سرخ‌ها؛ یکی از این دو نفر باید به پرسپولیس بیاید/ وزیر گزینه‌اش را تغییر می‌دهد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،امروز هواداران پرسپولیس در مقابل وزارت ورزش تجمع اعتراض آمیزی را برگزار کردند و خواستار تعیین تکلیف مدیریت این باشگاه شدند. سرخ‌ها که از تعلل وزیر ورزش در انتخاب مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پرسپولی...

نقل و انتقالات پرسپولیس | یحیی به این شرط ماندگار می شود! / فاصله کم پرسپولیس تا نائب قهرمانی / شرایط جنجالی درویش برای گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،امروز هواداران پرسپولیس در مقابل وزارت ورزش تجمع اعتراض آمیزی را برگزار کردند و خواستار تعیین تکلیف مدیریت این باشگاه شدند. سرخ‌ها که از تعلل وزیر ورزش در انتخاب مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پرسپولیس خشمگین بودند اعلام کردند که فقط دادکان یا طاهری را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس قبول دارند.

این در حالی است که گفته می‌شود وزیر ورزش برای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس در حال رایزنی با وزیر دادگستری و اقتصاد است. پیش از این از شجاعی استاندار سابق خراسان شمالی به عنوان گزینه مد نظر سجادی برای مدیرعاملی سرخ‌ها نام برده می‌شد. گزینه ای که تا به امروز این پست را نپذیرفته است.

خواسته قاطع سرخ‌ها؛ یکی از این دو نفر باید به پرسپولیس بیاید/ وزیر گزینه‌اش را تغییر می‌دهد؟

باید دید با توجه به تجمع  هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش والبته اینکه آنها اعلام کرده اند به شدت با مدیریت صدری در این باشگاه مخالفند آیا وزیر ورزش در تصمیم خود تغییری ایجاد خواهد کرد یا نه.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

گوران

۲۳ آذر ۱۴۰۰


وزیر ورزش باید عوض بشه

نظرات بسته شده است