۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶

خمپاره به استقلال چه گفت/درس عبرت گرفتن استقلال از انفجار خمپاره

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،آندره‌آ استراماچونی برخلاف استقلال در الغرافه قطر نتایج خوبی نگرفت اما حالا یکی از گزینه‌های استقلال محسوب می‌شود. هرچند که برخلاف شایعات هنوز هیچ مذاکره ای با او صورت نگر...

آغاز مذاکره استقلال برای بازگشت استراماچونی/ شرط جنجالی سرمربی ایتالیایی / آجرلو با این سرمربی قطعی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،آندره‌آ استراماچونی برخلاف استقلال در الغرافه قطر نتایج خوبی نگرفت اما حالا یکی از گزینه‌های استقلال محسوب می‌شود. هرچند که برخلاف شایعات هنوز هیچ مذاکره ای با او صورت نگرفته است. در این مورد شنیدیم دو بازیکن استقلال با استراماچونی تماس گرفته و پیگیر شایعه حضور این مربی در تیمشان شده اند اما مربی ایتالیایی به آنها گفته: من با باشگاه الغرافه قطر قرارداد دارم و نمی‌توانم به ایران بیایم. ضمن این که استقلال پول مرا نداده و ما همچنان دادگاه داریم. مگر آنها پول مرا داده اند که حالا باز هم مرا می‌خواهند؟

استراماچونی البته متنی را هم در صفحه‌اش منتشر کرد که نشان می‌داد خیلی دوست ندارد دوباره به ایران بیاید اما جالب است بدانید که ۲،۳بازیکن استقلال همچنان با او در تماس هستند و هر از گاهی جویای حالش می‌شوند. استقلال البته طبق ادعای بعضی از نزدیکان باشگاه به جز استراماچونی مربیان خارجی دیگری را هم زیر نظر دارد اما گزینه ایرانی هم منتفی نیست.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار