۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷

خط و نشان عجیب ستاره استقلالی برای پرسپولیس!

خط و نشان عجیب ستاره استقلالی برای پرسپولیس منتشر شد.

خبر مهم پرسپولیس | ترکیب عجیب پرسپولیس در بازی با فجرسپاسی / پرسپولیس بدون بازیکن!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، «رضا عنایتی» عصر امروز(چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با حریف قابل احترامی بازی داریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم. انگیزه بازیکنانمان برای این دیدار بالاست و همه انرژی‌ خود را به کار می‌بندیم تا نمایش خوبی داشته باشیم.

وی افزود: می‌خواهیم بازی خوبی ارائه و نتیجه لازم را کسب کنیم. در هشت هفته گذشته با وجود ارائه بازی‌های خوب نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم و مطمئن هستم جایگاه‌مان در جدول بهتر می‌شود.

عنایتی در خصوص اعتراض تیم‌ها به قضاوت داوران در لیگ برتر گفت: خیلی از داوری اذیت شدیم. حتی یک صحنه هم به نفع ما نبود. با این حال، امیدوارم با تلاش بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم هوادار ادامه داد: اگر جدول را نگاه کنید، شرایط پرسپولیس نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است. پرسپولیس همیشه بزرگ است و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. ما از لیگ یک و از فضایی متفاوت به فضای دیگر آمدیم. امیدوارم فردا دیداری باشد که همه لذت ببرند و فقط هم مسائل فنی در تعیین نتیجه دخیل باشد.

وی در مورد آمار ضعیف تیمش در گلزنی عنوان کرد: موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کنیم اما در زدن ضربات آخر کمی دچار مشکل هستیم. ضعف گلزنی فقط مخصوص تیم ما نیست. کار دفاعی تیم‌ها به مراتب بهتر از برنامه‌های هجومی آنها است. از طرفی در هیچ باشگاهی برنامه برای پرورش استعداد نیست و شرایط در چند سال آینده بدتر می‌شود. اگر روی این موضوع کار نشود دچار بحران گلزنی در لیگ می‌شویم.

عنایتی در مورد غایبان تیمش در دیدار فردا توضیح داد: محمد قاضی را چند هفته نداریم. داریوش شجاعیان هم به خاطر مشکل همسترینگ غایب است.

وی با بیان اینکه هیچ اختلافی با سرمربی پرسپولیس ندارد، گفت: یحیی گل محمدی دوست خوب من است و چند سال در تیم ملی همبازی بودیم. آرزوی سلامتی و موفقیت برای دوست عزیزم دارم.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۸ فردا(پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار