۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰

خط و نشان سرمربی سوریه برای ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پس از استعفای نبیل معلول سرمربی تونسی از هدایت تیم ملی سوریه ، مدیران فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال انتخاب یک جانشین مناسب برای او بودند تا سرانجام پس از توافق با نزار محروس بازیکن سابق سوری، ...

خط و نشان سرمربی سوریه برای ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پس از استعفای نبیل معلول سرمربی تونسی از هدایت تیم ملی سوریه ، مدیران فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال انتخاب یک جانشین مناسب برای او بودند تا سرانجام پس از توافق با نزار محروس بازیکن سابق سوری، او هدایت تیم ملی کشورش را برعهده گرفت.

 

محروس در گفتگویی تأکید کرد که هر ۱۲ تیمی که به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرده اند، از فرصت خوبی برای رسیدن به جاه طلبی مدنظرشان برخوردارند و با وجود شانس های مختلف و متفاوت تیم ها برای صعود، همه تیم ها امیدوارند تا بتوانند به جام جهانی بعدی قطر صعود کنند.

 

او ادامه داد: عراقی یک بار در جام جهانی شرکت کرد و آرزوی زیادی برای رسیدن دوباره به این افتخار را دارد. بازیکنان این تیم از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

 

سرمربی جدید سوریه در مورد تیم های امارات و لبنان افزود: تیم لبنان می تواند برای همه تیم های دیگر آزار دهنده باشد، در حالی که تیم ملی امارات با استفاده از بازیکنانی که در لیگ داخلی مشغولند، ترکیب خود را تقویت می کند که یک جهش بزرگ در سطح کیفی و نتایج تیم قابل مشاهده است. این امر در مسابقات مقدماتی قبلی و پس از برتری برابر ویتنام حاصل شد.

 

ستاره سابق فوتبال سوریه تأکید کرد که علاوه بر کیفیت و حضور بازیکنان و همچنین عناصر اراده و عزم راسخ، جزئیاتی که نتایج مبارزات این گروه را تعیین می کند، هماهنگی، ترکیب و داشتن ذهنیت برنده است.

 

محروس در یک مصاحبه با وب سایت عراقی وین وین گفت: در گروه اول، رقابت سخت و دشوار خواهد بود زیرا سطح کیفی تیم ها به یکدیگر نزدیک است. ایران از شخصیت و حضور قوی در قاره آسیا برخوردار است، چندین بار به جام جهانی راه یافته و کره جنوبی نیز همین مورد را دارد. همانطور عراق که یک تیم خوب و پرتلاش است.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار