۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷

خط و نشان آچارفرانسه پرسپولیس برای استقلالی ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خط و نشان آچارفرانسه پرسپولیس برای استقلالی ها.یکی از سورپرایزهای ترکیب پرسپولیس در بازی مقابل پیکان حضور سیامک نعمتی در ترکیب اصلی بود. بازیکن چندپسته سرخ‌پوشان در این فصل کمتر فرصت بازی کردن پیدا...

خط و نشان آچارفرانسه پرسپولیس برای استقلالی ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،خط و نشان آچارفرانسه پرسپولیس برای استقلالی ها.یکی از سورپرایزهای ترکیب پرسپولیس در بازی مقابل پیکان حضور سیامک نعمتی در ترکیب اصلی بود. بازیکن چندپسته سرخ‌پوشان در این فصل کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرد و اکثرا به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رفت. با این حال گل‌محمدی تصمیم گرفت در بازی مقابل پیکان به سیامک از ابتدا بازی بدهد. نعمتی در این دیدار در پست مدافع راست بازی کرد و دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست اصلی پرسپولیس در این فصل در خط میانی به کار گرفته شد. سیامک با وجود این‌که کم بازی کرده بود، در بازی با پیکان عملکرد نسبتا خوبی داشت و یحیی هم از بازی او راضی بود. با نعمتی در خصوص تساوی مقابل پیکان و سایر مسائل گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفتی. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خب من همیشه گفتم بازی کردن یا نکردن من در اختیار کادرفنی تیم است و آن‌ها تصمیم می‌گیرند که چه کسی فیکس باشد و چه کسی بازی را از روی نیمکت شروع کند. در این مدت سعی کردم خوب تمرین کنم و خوشحالم بعد از چند وقت در ترکیب ثابت قرار گرفتم. با این حال هدف کل تیم موفقیت پرسپولیس است و همه برای رسیدن به این هدف و خوشحالی هواداران تلاش می‌کنند.

بازی مقابل پیکان چطور بود؟

بازی خوبی بود ولی متاسفانه نتوانستیم ۳ امتیاز این دیدار خانگی را بگیریم. پیکان تیم بسیار خوب و جوانی است و دوندگی زیادی هم داشتند. من فکر می‌کنم آن‌ها برای مساوی آمده بودند و موفق شدند به هدفشان برسند. ما هم شاید عالی نبودیم ولی می‌توانستیم برنده بازی باشیم و ۳ امتیاز را بگیریم. به نظرم هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم چند فرصت خوب گلزنی داشتیم ولی با بدشانسی این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد.

فکر نمی‌کنی از دست دادن این ۲ امتیاز خانگی در ادامه فصل کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند؟

به هر حال از این مسائل در لیگ اتفاق می‌افتد. می‌دانم اگر پیکان را می‌بردیم خیلی شرایطمان در جدول بهتر بود و فاصله را با تیم‌های بعدی حفظ می‌کردیم. با این حال در بازی‌های بعدی سعی می‌کنیم با گرفتن ۳ امتیاز این بازی را جبران کنیم تا دل هوادارانمان را شاد کنیم.

بعضی از بازیکنانتان معتقد بودند پیکان بیش از حد دفاعی بازی می‌کرد. نظر تو در این رابطه چیست؟

خب من فکر می‌کنم پیکان تیم ما را خوب آنالیز کرده بود و توانست خوب دفاع کند. آن‌ها تیم دونده ای بودند و خوب بازی کردند. در مقابل این تیم‌های دفاعی زدن گل اول خیلی مهم است ولی متاسفانه توپ‌های ما تبدیل به گل نشد.

در نیمه نخست بازی با پیکان یکی دو صحنه مشکوک به پنالتی روی ترابی و عالیشاه اتفاق افتاد. به نظرت پنالتی بود؟

من کاملا صحنه‌ها را ندیدم. از صحنه دور بودم ولی فکر می‌کنم صحنه برخورد با عالیشاه پنالتی بود و داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد. خود امید می‌گفت بازیکن حریف پایش را زده است و من هم فکر می‌کنم پنالتی بود.قطعا اگر پنالتی گرفته می‌شد، شرایط بازی فرق می‌کرد و می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم.

ادامه فصل را برای پرسپولیس چطور می‌بینی؟

قطعا کار سخت خواهد بود چون در لیگ هیچ بازی راحتی وجود ندارد. ما فعلا صدرنشین لیگ هستیم و باید همین روند را ادامه دهیم و صدر جدول را حفظ کنیم. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و نمی‌شود گفت که از حالا چه اتفاقی خواهد افتاد. با این حال به طور حتم هدف تیم ما گرفتن جام قهرمانی خواهد بود و برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم. من فکر می‌کنم لیگ سخت و فشرده ای داریم ولی می‌خواهیم که قهرمانی را بدست بیاوریم. برای رسیدن به جام هم شک نکنید تا هفته آخر می‌جنگیم تا قهرمانی را به هواداران پرسپولیس هدیه دهیم.

رفتن لوکادیا را چطور می‌بینی؟

خب من فکر می‌کنم این یک تصمیم شخصی بود. هیچکس از بازیکنان و اعضای کادرفنی و حتی دوستان صمیمی‌اش هم از رفتنش خبر نداشتند و نمی‌دانستند که قرار است لوکادیا ایران را ترک کند. در اینکه لوکادیا فوتبالیست باکیفتی بود، شکی نیست. او گل‌های مهمی برای ما زد و مهره خوبی برای پرسپولیس بود. با این وجود پرسپولیس بسیار بزرگ است و متکی به یک بازیکن نیست. حالا که لوکادیا رفته من فکر می‌کنم نیاز به یک مهاجم داریم و امیدوارم در نیم فصل یک مهاجم باکیفیت به تیم ما اضافه شود.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار