۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹

خطیبی:نقاط ضعف پرسپولیس را میدانیم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رسول خطیبی سرمربی تراکتور در آستانه سوپرجام مدعی شد که تیمش نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می‌دانند و با تمام وجود برای کسب جام به میدان می‌روند. سرمربی تراکتور ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل پرسپول...

خطیبی:نقاط ضعف پرسپولیس را میدانیم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رسول خطیبی سرمربی تراکتور در آستانه سوپرجام مدعی شد که تیمش نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می‌دانند و با تمام وجود برای کسب جام به میدان می‌روند.

سرمربی تراکتور ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشته باشند و صاحب جام شوند.

رسول خطیبی درباره دیدار فردا مقابل پرسپولیس اظهار کرد:سوپرجام مسابقه‌ای است که برای هواداران هر دو تیم اهمیت دارد. در هفته‌های اخیر بازیکنان با تمام توان و تلاش زیاد در تمرینات حضور داشتند و با انگیزه زیادی کارشان را انجام دادند.

او ادامه داد:

از طرف خودم، کادر فنی و بازیکنان تراکتور به هواداران قول می‌دهم فردا تیم ما یک بازی زیبا، جان‌دار و نمایشی که تماشاگران می‌خواهند را انجام بدهد.
سرمربی تراکتور درباره وضعیت بازیکنان این تیم ابراز کرد:

قبل از اینکه دور جدید تمرینات‌مان را شروع کنیم، پیمان بابایی را در آخرین مسابقه مقابل فولاد بخاطر مصدومیت از دست دادیم و فردا او را در اختیار نداریم. اکبر ایمانی هم در دیدار مقابل ماشین‌سازی آسیب دید و پس از آن با سرماخوردگی مواجه شد و فقط سه، چهار جلسه است در کنار تیم تمرین کرده است.
خطیبی تصریح کرد:

مطمئن باشید هر بازیکنی در زمین باشد، با تمام وجود تلاش می‌کند. نقاط ضعف و قوت پرسپولیس را می‌دانیم و قطعا با آنالیزی که انجام دادیم و جلسه‌ای که قرار است با بازیکنان صحبت کنیم، مطمئن باشید با تمام وجود برای کسب جام می‌رویم و با جام برمی‌گردیم. از هواداران هم می‌خواهیم در این مسیر ما را همراهی کنند. یاشاسین آذربایجان، یاشاسین تراکتور.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار