۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵

خبر ورزشی از اخبار پرسپولیس | ۱۱میلیارد پرسپولیسی‌ ها برای هیچ / بازیکنی که شش نشان داد و دلار گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری، خبر ورزشی از اخبار پرسپولیس | ۱۱میلیارد پرسپولیسی‌ ها برای هیچ / بازیکنی که شش نشان داد و دلار گرفت!  سرخپوشان به‌خاطر قرارداد ۳ساله‌ای که در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد با درو...

پرسپولیس و دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری، خبر ورزشی از اخبار پرسپولیس | ۱۱میلیارد پرسپولیسی‌ ها برای هیچ / بازیکنی که شش نشان داد و دلار گرفت!  سرخپوشان به‌خاطر قرارداد ۳ساله‌ای که در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد با دروازه‌بان کروات بستند و در ادامه به‌خاطر تأخیر در پرداخت به‌موقع مطالبات این دروازه‌بان به‌طور یکطرفه فسخ شد، به پرداخت ۸۶۶هزار یورو غرامت محکوم شده‌اند.  تازه این رقم، به واسطه لطف و محبت رادو و تخفیفی که او به باشگاه پرسپولیس داده تعیین شده، وگرنه اصل طلب بوژیدار چیزی حدود یک میلیون یورو بود.

در هر صورت قرار شده طلب این سنگربان در ۴قسط، تا پایان سال۲۰۲۳ به‌حساب او واریز شود که بر این اساس قسط اول به مبلغ ۲۵۰هزار یورو به او پرداخت شد. این عدد با توجه به ارزش حدودا ۴۴هزار تومانی این روزهای یورو، برای پرسپولیس تقریبا ۱۱میلیارد تومان آب خورده است.

۱۱میلیارد برای گلری که حتی اگر فسخ نمی‌کرد، این روزها روی نیمکت نشسته بود و شاید اعتراض به داور و بازیکنان رقیب از بیرون از زمین و همچنین عکس یادگاری با عدد شش محبوب پرسپولیسی‌ها بهترین واکنش‌های این دروازه‌بان محسوب می‌شد.

مدیری هم که چنین قراردادی بسته و تا چند نفر بعد از خودش را گرفتار کرده، خوش و خرم در منزل در حال استراحت است و به احدالناسی توضیح نمی‌دهد!

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار