۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴

خبر وحشناک برای هواداران آبی پوشان/جدایی عقاب آسیا از استقلال قوت گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،خبر وحشناک برای هواداران آبی پوشان/جدایی عقاب آسیا از استقلال قوت گرفت.رافائل سیلوا در استقلال عملکرد نسبتا خوبی داشت و حداقل این که فرهاد مجیدی از او راضی بود اما این باز...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،خبر وحشناک برای هواداران آبی پوشان/جدایی عقاب آسیا از استقلال قوت گرفت.رافائل سیلوا در استقلال عملکرد نسبتا خوبی داشت و حداقل این که فرهاد مجیدی از او راضی بود اما این بازیکن قرارداد ۶ ماهه داشت و حالا حفظ سیلوا برای یک فصل کامل با توجه به بالاتر رفتن قیمت ارز اصلا برای باشگاه استقلال مقرون به صرفه نیست.

احتمال جدایی مدافع برزیلی استقلال قوت گرفت

در همین راستا شنیدیم احتمال جدایی این مدافع برزیلی زیاد شده و استقلالی ها احتمالا با سایر مدافعان خود تمدید می‌کنند و اگر لازم باشد یک مدافع ایرانی جدید هم جذب می‌کنند. ضمن این که محمد حسین مرادمند هم در آستانه بازگشت به استقلال است و حتی شاید یزدانی هم برگردد.

خبر وحشناک برای هواداران آبی پوشان/جدایی عقاب آسیا از استقلال قوت گرفت

خبر وحشناک برای هواداران آبی پوشان/جدایی عقاب آسیا از استقلال قوت گرفت

از جمع خارجی های استقلال ژستد رفت و تکلیف یامگا مشخص نیست اما آمانوف شانس بیشتری دارد و سیلوا را هم باید جدا شده بدانیم مگر این که طی روزهای آینده اتفاقات دیگری رخ بدهد و سیلوا ماندنی شود. استقلالی ها همچنان منتظر بازگشت یامگا به ایران هم هستند و می‌گویند او با ما قرارداد دارد و باید برگردد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار