۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

خبر مهم لیگ برتر / گند بزرگ یورگن لوکادیا به لیگ برتر ایران / ضعیف‌ ترین آقای گل تاریخ در لیگ برتر ایران مشخص شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری،خبر مهم لیگ برتر / گند بزرگ یورگن لوکادیا به لیگ برتر ایران / ضعیف‌ ترین آقای گل تاریخ در لیگ برتر ایران مشخص شد؟ در طول هفته‌های گذشته بحث در مورد ضعف برترین گلزنان لیگ برتر هم حس...

یورگن لوکادیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری،خبر مهم لیگ برتر / گند بزرگ یورگن لوکادیا به لیگ برتر ایران / ضعیف‌ ترین آقای گل تاریخ در لیگ برتر ایران مشخص شد؟

در طول هفته‌های گذشته بحث در مورد ضعف برترین گلزنان لیگ برتر هم حسابی داغ بوده است. اینکه یورگن لوکادیا با ۶گل زده آقای گل نیم‌فصل اول مسابقات شد، به‌معنای واقعی کلمه شگفت‌انگیز است.

او چند هفته بعد از شروع مسابقات به ایران آمد و چند هفته پیش از پایان دور رفت هم کشورمان را ترک کرد، با وجود این مهاجم هلندی کنار محمد عباس‌زاده ۶گله، هنوز صدرنشین این جدول است!

درصورتی که روند گلزنی مهاجمان در نیم‌فصل دوم هم با همین شرایط ادامه داشته باشد، آقای گل لیگ بیست‌ودوم فقط ۱۲گل خواهد زد و می‌تواند عنوان بدترین و ضعیف‌ترین آقای گل ادوار لیگ ۱۶تیمی در ایران را از آن خود کند. به‌به از این لیگ پویا!

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار