۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶

خبر مهم استقلال / توصیه جدی ساپینتو به بازیکنان استقلال قبل از بازی با سپاهان /هشدار ریکاردو ساپینتو به بازیکنان استقلال در خصوص عملکرد دفاعی در آستانه دیدار با سپاهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، خبر مهم استقلال / توصیه جدی ساپینتو به بازیکنان استقلال قبل از بازی با سپاهان /هشدار ریکاردو ساپینتو به بازیکنان استقلال در خصوص عملکرد دفاعی در آستانه دیدار با سپاهان. سرمربی پرتغالی تیم فوتبال ا...

این ۲ بازیکن استقلال صدای پیشکسوت محبوب را درآوردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، خبر مهم استقلال / توصیه جدی ساپینتو به بازیکنان استقلال قبل از بازی با سپاهان /هشدار ریکاردو ساپینتو به بازیکنان استقلال در خصوص عملکرد دفاعی در آستانه دیدار با سپاهان. سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال پیرامون عملکرد خط دفاعی و نوع دفاع تیمی به بازیکنان این تیم هشدار داد.

پارس فوتال نوشت: گل تیم فوتبال هوادار به استقلال که روی پرتاب یک اوت دستی شکل گرفت باعث ناراحتی ریکاردو ساپینتو شد و سرمربی پرتغالی به بازیکنان این تیم برای بازی با سپاهان هشدار داد.

وی خطاب به بازیکنان استقلال گفت:

نباید اجازه بدهید راحت و مفت گل بخوریم. خط دفاعی تیم باید هوشیار باشد و بقیه بازیکنان تیم باید در امور دفاعی تیمی حضوری جدی داشته باشند. مقابل سپاهان نباید اشتباه بازی با هوادار تکرار شود.

شاهد عینی دیدار آبی ها و هوادار معتقدند ساپینتو از نحوه گل خوردن تیمش بسیار ناراحت بود و حتی شاهرخ بیانی ادعا کرد این مربی خیلی در جریان بازی سر و صدا می کرد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار