۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

خبر مهمی که عنایتی برای نفتی‌ها داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،خبر مهمی که عنایتی برای نفتی‌ها داشت. اولین روز کاری رضا عنایتی در نفت مسجدسلیمان با خبری جدید برای بازیکنان این تیم همراه بود. خبر مهمی که عنایتی برای نفتی‌ها داشت در حالی که بعد از...

آجرلو روی اسم این سرمربی خط کشید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،خبر مهمی که عنایتی برای نفتی‌ها داشت. اولین روز کاری رضا عنایتی در نفت مسجدسلیمان با خبری جدید برای بازیکنان این تیم همراه بود.

خبر مهمی که عنایتی برای نفتی‌ها داشت

در حالی که بعد از جدایی سامان نریمان‌جهان، چند بازیکن دیگر این تیم نیز به دنبال فسخ قرارداد و پیوستن به تیم‌های دیگر بودند، اما با مخالفت سرمربی جدید باشگاه مواجه شدند.

رضا عنایتی در این خصوص گفت: باید بگویم هیچ بازیکنی از ما جدا نمی‌شود. همین الان هم ۱۵ بازیکن داریم و بازیکنی جدا نمی‌شود. سعی می‌کنیم یک جو صمیمانه در تیم به وجود آوریم. بازیکنان دغدغه مالی دارند اما باید همه چیز از طرف بازیکنان و مدیریت به شکل مساوی جلو‌ برود.

عنایتی

عنایتی

نفت در حال حاضر با ۹ امتیاز رتبه‌ی آخر جدول لیگ برتر را در اختیار دارد و برای کسب نتایجی بهتر و ‌عدم سقوط به لیگ یک، رضا عنایتی را به عنوان سرمربی بالای سر خود می‌بیند. آن‌ها این هفته با هوادار بازی می‌کنند. اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار