۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

خبر فوری ورزشی پرسپولیس از نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس / یحیی گل محمدی رسما خرید جدید پرسپولیس رو به رُخ کشید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، خبر فوری ورزشی پرسپولیس از نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس / یحیی گل محمدی رسما خرید جدید پرسپولیس رو به رُخ کشید. تیم پرسپولیس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در حالی پا به ای...

پرسپولیس و دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، خبر فوری ورزشی پرسپولیس از نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس / یحیی گل محمدی رسما خرید جدید پرسپولیس رو به رُخ کشید. تیم پرسپولیس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر در حالی پا به این مسابقات گذاشت که در ابتدای فصل انتقادات زیادی به میانگین سنی سرخ‌ها مطرح بود به همین دلیل سرمربی سرخ‌ها با جذب سینا اسدبیگی ۲۵ ساله و محمد عمری ۲۲ ساله تاحدودی این موضوع را به تعادل رسانده و اتفاقا این دو بازیکن از مهم‌ترین عناصر موفقیت پرسپولیس بویژه بعد از جام جهانی به شمار می‌روند.

سینا اسد بیگی

سینا اسد بیگی

اما اینطور که بنظر می‌رسد یحیی گل‌ محمدی از اعتماد به بازیکنان جوانش نمره قبولی گرفته و با استفاده از یک بازیکن جوان دیگر در تمرین سرخ‌ها قصد دارد این روند را ادامه دهد.

علیرضا بابایی بازیکن امیدهای تیم پرسپولیس که در مدت اخیر در تمرینات بزرگسالان حاضر شده بود با نظر سرمربی این تیم از این به بعد در تمرینات بزرگسالان حضور پیدا خواهد کرد.

علیرضا بابایی که در پست دفاع راست بازی می‌کند در جریان بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن روی نیمکت سرخ‌پوشان نشست.

ظاهرا قرار بر این شده که بابایی از این به بعد زیر نظر یحیی گل‌ محمدی به کار خود ادامه دهد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار