۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱

خبر فوری ورزشی / رد پیشنهاد سرخ‌ها برای مهاجم جنجالی گران تمام شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان،خبر فوری ورزشی / رد پیشنهاد سرخ‌ها برای مهاجم جنجالی گران تمام شد! میکل آرتتا، سرمربی آرسنال امیدوار بود بتواند دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس را متقاعد کند تا در نقل و انتقالات زمست...

مهاجم منفور جای یاغی را گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان،خبر فوری ورزشی / رد پیشنهاد سرخ‌ها برای مهاجم جنجالی گران تمام شد! میکل آرتتا، سرمربی آرسنال امیدوار بود بتواند دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس را متقاعد کند تا در نقل و انتقالات زمستانی به جمع توپچی‌ها بپیوندد اما این بازیکن ۲۲ ساله ترجیح داد در یوونتوس بماند. با این حال شب گذشته اعلام شد که یوونتوس به دلیل تقلب در ثبت سود سرمایه در خرید و فروش بازیکن به کسر ۱۵ امتیاز محکوم شده و مدیران این باشگاه چندین سال از هرگونه فعالیت‌های فوتبالی محروم شدند.

هواداران آرسنال در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به این موضوع به دوشان ولاهوویچ حمله کرده و او را به خاطر رد پیشنهاد تیم صدرنشین لیگ برتر انگلیس مسخره کردند. این درشرایطی است که تیم ماسیمیلیانو آلگری فقط ۱۰ امتیاز از ناپولی صدرنشین عقب بود و آن‌ها برای اولین بار در سه سال گذشته تلاش می‌کردند تا عنوان قهرمانی را پس بگیرند اما این جریمه باعث شد تا اختلاف به ۲۵ امتیاز افزایش پیدا کند و شانس یوونتوس حتی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم بسیار کمرنگ شود.

از سوی دیگر تیم آرسنال هم‌اکنون با ۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته و شاگردان میکل آرتتا باید روز یکشنبه هفته جاری در دیداری حساس به مصاف منچستریونایتد بروند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط