۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

خبر فوری از نقل و انتقالات پرسپولیس / بمب نقل و انتقالات یحیی گل محمدی در پرسپولیس با خرید بازیکنی با ماجراهای کمدی در ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، خبر فوری از نقل و انتقالات پرسپولیس / بمب نقل و انتقالات یحیی گل محمدی در پرسپولیس با خرید بازیکنی با ماجراهای کمدی در ایران.  مهاجمی که بعد از ۱۹‌هفته بالاخره نخستین گلش را برای پیکان زد و تا ساع...

آخرین خبر از نقل و انتقالات پرسپولیس شامگاه 16 تیر 1401 / مهاجم اُزبکی در باشگاه پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، خبر فوری از نقل و انتقالات پرسپولیس / بمب نقل و انتقالات یحیی گل محمدی در پرسپولیس با خرید بازیکنی با ماجراهای کمدی در ایران.  مهاجمی که بعد از ۱۹‌هفته بالاخره نخستین گلش را برای پیکان زد و تا ساعت‌ها بعد از پایان مسابقه هم مشغول جشن گرفتن این گل بود! او در لباس پرسپولیس نیز تنها یک گل لیگ برتری به ثمر رسانده بود و حالا همین تجربه را برای پیکان تکرار کرد تا میانگین فوق‌العاده یک گل زده در هر فصل را در فوتبال ایران از دست ندهد. تمیروف در همین فصل، ماجراهای عجیب زیادی داشته است.

خرید یحیی گل محمدی؛عجیب‌ترین بازیکن لیگ برتر با اختلاف

وقتی از تمیروف صحبت می‌کنیم، از بازیکنی حرف می‌زنیم که عادت دارد مدام از وسط زمین شوت بزند. انگار او خواب دیده که روزی موفق به گلزنی از میانه زمین خواهد شد و به همین‌خاطر، اصرار دارد چنین کاری را مدام تکرار کند.

اتفاق عجیب دیگری که برای او در پیکان رخ داده، ناراحت شدن از تعویض است. او چندبار از تعویض‌شدن خشمگین شده و مستقیما نیز به رختکن رفته است. تمیروف همین چند هفته قبل یک دعوای عجیب نیز با هم‌تیمی‌ها بر سر زدن ضربه پنالتی داشت. او می‌خواست به هر قیمتی این ضربه را بزند اما بازیکنان پیکان از وحشت کوبیده شدن توپ به آسمان، ضربه را به ثابت ایمانی سپردند و یک ضربه روحی بزرگ به این بازیکن زدند.

مجتبی حسینی معتقد است که تمیروف شخصیت عجیب و ویژه‌ای دارد و نباید مدام مورد انتقاد قرار بگیرد. آمار او به‌عنوان یک مهاجم در فوتبال ایران اما به هیچ وجه قابل دفاع به‌نظر نمی‌رسد.

برخلاف سرور جپاروف که نابغه‌ای در فوتبال ازبکستان بود و در فوتبال ایران نیز خوش درخشید، بازیکنان ازبکستانی دیگر در فوتبال ایران موفق نبودند. استقلال با این امید به سراغ آمانوف رفت که صاحب هافبکی با ویژگی‌های فانتزی شود اما از زمان ورود ساپینتو این بازیکن دیگر جایگاهی در استقلال نداشت. او در همه هفته‌های نیم فصل اول لیگ برتر بیست‌ودوم روی نیمکت یا روی سکو نشست و با این حال حاضر به ترک استقلال نبود.

پرسپولیسی‌ها نیز با خرید تمیروف، به‌دنبال پر کردن خلأ هجومی‌شان بودند اما این خرید فاجعه‌بار از آب درآمد و شرزود نیز در شرایطی تیم را ترک کرد که فقط یک گل برای قرمزها زده بود.

انتظار می‌رفت دوران حضور این بازیکن در فوتبال ایران خیلی زود به پایان برسد اما باشگاه پیکان او را جذب کرد و این بازیکن را در خط حمله‌اش قرار داد. فوتبالیستی که تا اینجای فصل بیشتر از ماجراهای فوتبالی داستان‌های کمدی داشته است. بازیکنی که با رکورد خیره‌کننده تنها یک‌گل در هر فصل همچنان به بازی در لیگ برتر ادامه می‌دهد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار