۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶

خبر فوری از باشگاه استقلال| عجیب اما واقعی؛ این شرکت معروف بدهی معضل بزگ استقلال را پرداخت می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، استقلال اگر تا ۱۰ فروردین دستمزد معوقه استراماچونی را پرداخت نکند، علاوه بر از دست دادن پنجره نقل و انتقالات تابستانی از حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهد شد و این همان اتفاقی است که برای ا...

استراماچونی نه، سرمربی جدید استقلال در آستانه معرفی / سرمربی استقلال از جنوب ایران، آجرلو غیر منتظره بست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، استقلال اگر تا ۱۰ فروردین دستمزد معوقه استراماچونی را پرداخت نکند، علاوه بر از دست دادن پنجره نقل و انتقالات تابستانی از حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهد شد و این همان اتفاقی است که برای این الاتحاد عربستان رخ داده است.

جریمه استراماچونی را یک شرکت ایرانی می‌دهد!

در ادامه فیفا فرصت جدیدی را برای پرداخت بدهی به استراماچونی تعیین خواهد کرد و اگر استقلال در فورجه جدید هم اقدامی نکند، با جرایم شدیدتری مواجه خواهد شد.

استقلال و در راس آن علی فتح‌الله‌زاده در تلاش برای پرداخت این بدهی است و علی الظاهر مدیر عامل باشگاه استقلال می‌خواهد از طریق اسپانسر این کار را انجام دهد و در همین راستا مذاکراتی مهم در روزهای ۶ و ۷ فروردین با همراه اول خواهد داشت.

تلاش های استقلال به نتیجه خواهد رسید یا جرایم اعلام شده از سوی فیفا علیه باشگاه استقلال اعمال خواهد شد. همه این‌ها تا ۱۰ فروردین مشخص می‌شود. البته استقلال باید زودتر از این موعد پول استراماچونی را پرداخت کند تا مربی ایتالیایی  زمان داشته باشد، رضایت خود را به فیفا اعلام کند.

پیش‌تر عنوان شده بود که بدهی استراماچونی با درخواست وزارت ورزش و جوانان توسط قطری‌ها پرداخت شده است و یا اینطور گفته شد که این پول از سوی دولت پرداخت شده است اما تا اکنون هیچ اقدامی در خصوص پرداخت بدهی مربی ایتالیایی انجام نشده است.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار