۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲

خبر فوری از استقلال| واکنش بوشا خان به استعفای مرد پرتغالی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی ذوب‌آهن را با دو گل در ورزشگاه آزادی شکست داد که همه چیز تحت تاثیر حذف استقلال از آسیا قرار دارد. مهدی قایدی، گلزن امشب آبی‌ها هم در همین راستا پس از بازی در میک...

تیر استقلال به سنگ خورد/ ستاره محبوب اجورلو راهی برای برگشت به استقلال نیافت / آجرلو جایگزین شاه ماهی رو انتخاب کرد! /بازگشت مهدی قائدی به استقلال منتفی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، تیم فوتبال استقلال تهران در شرایطی ذوب‌آهن را با دو گل در ورزشگاه آزادی شکست داد که همه چیز تحت تاثیر حذف استقلال از آسیا قرار دارد.

مهدی قایدی، گلزن امشب آبی‌ها هم در همین راستا پس از بازی در میکسدزون حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در پاسخ به این سوال که گفته می‌شد حق ترانسفر او بابت بدهی به استراماچونی صرف خواهد شد، گفت: “همان موقع گفتند پرداخت شده، چند وقت پیش از شباب الاهلی پرسیدم که هزینه انتقال قرضی‌ام پرداخت شده یا خیر، پول آن را هم ندادند. به خواهش من دست نگه داشتند و شکایت نکردند. آن قدر مشکل هست نمی‌دانم از چه چیزی بگویم.”

قایدی در مورد اینکه این همه پول کجا رفته گفت: “نمی‌دانیم به قرآن. مگر می‌شود شب عید بازیکنان و کادر فنی و ماساژور پول نگیرد. تیم به این بزرگی، استقلال!”

قایدی در پاسخ به این موضوع که بازیکنان با اسنپ سر تمرین می‌آیند، گفت: “همه ماشین فروختند، خانه را دادند اجاره رفتند مستاجر شدند. دلم برای این وضعیت می‌سوزد. هرکاری بخواهم بکنم هم نمی‌توانم.”

قایدی در پاسخ به این سوال که شاید ساپینتو در صورت نرفتن استقلال به آسیا استعفا دهد، گفت: “فقط می‌توانم بگویم خیلی مرد است. دمش گرم.”

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط