۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵

خبر خیلی بد دیگر برای پرسپولیسی ها از راه رسید/ دوستاره ای که از دست رفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این دو بازیکن بلافاصله پس از حضور در تهران  با حضور در ایفمارک تست پزشکی خود را پشت سر گذاشتند و باتوجه به نتیجه تست ها، این دو مشکلی برای عقد قرارداد با پرسپولیس نداشتند اماپنجره بسته باشگاه پرسپ...

خبر خیلی بد دیگر برای پرسپولیسی ها از راه رسید/ دوستاره ای که از دست رفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این دو بازیکن بلافاصله پس از حضور در تهران  با حضور در ایفمارک تست پزشکی خود را پشت سر گذاشتند و باتوجه به نتیجه تست ها، این دو مشکلی برای عقد قرارداد با پرسپولیس نداشتند اماپنجره بسته باشگاه پرسپولیس به دلیل شکایت گابریل کالدرون باعث شد قرارداد این دو تا نزدیک نیم فصل به ثبت نرسد.

منوچهرصفروف و وحدت هنانوف در این مدت فقط تمرین کرده و فرصت بازی تا همین اواخر هم پیدا نمی کردند!

بالاخره با سختی فراوان پول سرمربی سابق و آرژانتینی پرسپولیس پرداخت و پنجره پرسپولیس باز شد اما وحدت هنانوف به شدت مصدوم شده و منوچهرصفروف نیز به دلیل ترس یحیی گل محمدی به بازی گرفته نمی شد!

سرمربی پرسپولیس می ترسید بازی دادن به منوچهرصفروف ممکن است با شکایت حریفان مواجه شده و ماجرای بازیکن گابنی و تیم گل گهر سیرجان در مورد پرسپولیس نیز تکرار شود!

به هر روی این دو بازیکن پس از تحمل سختی های فراوان و ۳ ماه حضور تقریبا بیهوده در فوتبال ایران و پرسپولیس تصمیم گرفتند بعد از پایان بازی با فولاد خوزستان برای استراحتی چند روزه به کشور خود بروند.

این تصمیم اما تازه اول مشکلات بود! شنیدیم هتل محل اقامت این دو بازیکن تاجیک به دلیل بدهی باشگاه پرسپولیس پاسپورت منوچهر صفروف و وحدت هنانوف را به آنها پس نمی داد تا بتوانند به کشور خودشان بروند.

این دو بازیکن بارها خواهش و تمنا کردند که بی فایده بود و بالاخره یکی از دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس کمی به خود آمد و با وعده و وعید مسئولان هتل را راضی کردند تا پاسپورت دو بازیکن تاجیک را در اختیار خودشان بگذارند.

گفتنی است منوچهرصفروف و وحدت هنانوف بالاخره با پرواز ساعت ۱۵ روز سه شنبه ( امروز) تهران را به مقصد دوشنبه ترک کردند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار