۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷

خبر خوش برای معلمان | اعتبار مالی قانون رتبه‌بندی معلمان در اختیار وزارت آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شورای نگهبان مصوبه رتبه بندی فرهنگیان را تایید کرد و آموزش و پرورش آیین نامه اجرایی آن را باید هر چه سریعتر تنظیم و برای دادن احکام به فرهنگیان...

رتبه بندی معلمان 17 خرداد 1401 | زمان نهائی ابلاغ رتبه بندی معلمان توسط دولت مشخص شد / قانون رتبه بندی فرهنگیان تغییر کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شورای نگهبان مصوبه رتبه بندی فرهنگیان را تایید کرد و آموزش و پرورش آیین نامه اجرایی آن را باید هر چه سریعتر تنظیم و برای دادن احکام به فرهنگیان اقدام کند.

به گفته نماینده مردم آمل دولت و سازمان برنامه و بودجه موظف شدند بودجه‌ای که برای رتبه بندی معلمان تصویب شده است را تامین و عملیاتی کند.

شورای نگهبان لایحه رتبه بندی معلمان را ۱۶ اسفند ماه پارسال تایید و رئیس جمهور نیز آن را برای اجرا ابلاغ کرد و وزارت آموزش و پرورش موظف شد آیین‌نامه‌های اجرایی آن را به سرعت تهیه و احکام معلمان را صادر کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: احکام صادر شده جدید برای فرهنگیان از شهریور  ۱۴۰۰ باید لحاظ شود

۴۰ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۱ لحاظ شده است و با اجرای این قانون میانگین حقوق معلمان که اکنون ماهانه ۷۰ میلیون ریال است تا ۱۰۰ میلیون ریال خواهد رسید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار