۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲

خبر خوش برای بازنشستگان / بازنشستگان فوری ثبت نام کنند / انتخاب بازنشسته برگزیده در سایت سامانه بانک اطلاعات نخبگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا، مسعود خواست خدایی تصریح کرد: بازنشستگان علاقه‌مند می‌توانند با توجه به اینکه سامانه اینترنتی بانک اطلاعات نخبگان در طول سال فعال است، از هم اکنون و تا پایان خردادماه برای ثبت نام و...

دانلود سریع فیش حقوق بازنشستگان کشوری از این لینک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا، مسعود خواست خدایی تصریح کرد: بازنشستگان علاقه‌مند می‌توانند با توجه به اینکه سامانه اینترنتی بانک اطلاعات نخبگان در طول سال فعال است، از هم اکنون و تا پایان خردادماه برای ثبت نام و تکمیل اطلاعات و ارسال مستندات مورد نیاز به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه کنند.

ثبت نام انتخاب بازنشسته برگزیده در سایت سامانه بانک اطلاعات نخبگان

به گفته خواست خدایی، فرهیختگان عضو صندوق بازنشستگی کشوری برای انجام ثبت نام اینترنتی به نشانی sabasrm.ir، «سامانه بانک اطلاعات نخبگان» مراجعه کنند.

خواست خدایی با اشاره به محورهای انتخاب بازنشستگان نمونه ملی و استانی، گفت: بازنشستگان نمونه بر اساس شش محور «ایثار و فداکاری»، «علوم، آموزش و پژوهش»، «فرهنگ و هنر»، «کارآفرینی و ایجاد اشتغال»، «فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه» و «فعالیت‌های ورزشی و تندرستی» و در هر محور یک نفر به عنوان برگزیده ملی و استانی انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: مهلت ثبت نام متقاضیان و تکمیل اطلاعات در «بانک اطلاعات نخبگان» جهت شرکت در انتخاب بازنشسته نمونه سال ۱۴۰۲ حداکثر تا ۳۱ خردادماه سال جاری خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری،گفتنی است، هجدهمین دوره بزرگداشت «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» با هدف ارج نهادن به سالها تلاش صادقانه و تجارب ارزشمند بازنشستگان و فرهیختگان صندوق بازنشستگی کشوری، ایجاد حس خودباوری، نشاط و امید اجتماعی در جامعه، از سوی این صندوق روز ۲۲ تیرماه سال جاری همزمان در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار