۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷

خبر خوش آقای استاندار برای فرهنگیان این استان در واپسین ساعات اداری امروز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز در شورای آموزش و پرورش استان کرمان، اظهار داشت: تغییر کاربری املاک آموزش و پرورش استان کرمان و تبدیل به احسن کردن این املاک باید مورد توجه تمام فرمانداران...

خبر خوش آقای استاندار برای فرهنگیان این استان در واپسین ساعات اداری امروز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ محمدمهدی فداکار صبح امروز در شورای آموزش و پرورش استان کرمان، اظهار داشت: تغییر کاربری املاک آموزش و پرورش استان کرمان و تبدیل به احسن کردن این املاک باید مورد توجه تمام فرمانداران به‌ویژه فرماندار کرمان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مدارسی که بر تجاری خوبی دارند باید تبدیل به احسن شوند، افزود: با استفاده از این ظرفیت، ارزش افزوده بیشتری برای توسعه فضای آموزشی در استان کرمان، ایجاد می‌شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان لیست تمام املاکی که در اختیار سایر دستگاه‌های اجرایی استان است را به استانداری اعلام کند، گفت: در این گزارش خالی بودن یا نبودن این املاک نیز باید گزارش شود تا روند بازپس‌گیری املاک آموزش و پرورش از سایر دستگاه‌ها پیگیری شود.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور دانش‌آموزی و دانشجویی در استان کرمان پیگیری و حتماً این اردوها برگزار شود، ادامه داد: برای برگزاری این اردوها حتماً کمک خواهیم کرد.

فداکار با اشاره به اینکه سپاه ثارالله استان نیز اردوگاه و نیروی انسانی برای پذیرایی از زائران را در اختیار گذاشته است، افزود: آموزش و پرورش استان کرمان نیز باید برای برگزاری اردوهای راهیان نور سهم خود را بگذارد و این اردوها برگزار شود.

وی با بیان اینکه آشنایی دانش‌آموزان با مکتب شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت نیز بسیار اهمیت دارد، گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از سراسر استان به گلزار شهدای کرمان نیز باید پیگیری شده و توسعه پیدا کند.

استاندار کرمان بیان کرد: برگزاری جشنواره کشوری “عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم سلیمانی” نیز یکی از اقدامات مهم وزارت آموزش و پرورش است که جای قدردانی دارد.

سرهنگ احمد مرادی‌زاده، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه با برنامه‌ریزی انجام شده از هفتم بهمن‌ماه اعزام راهیان نور انجام می‌شود، اظهار داشت: ظرفیت اردوگاهی سپاه در اهواز روزانه ۸۰۰ نفر است.

وی با بیان اینکه در مرحله اول ۲ هزار و ۲۸۰ نفر از خواهران و هزار و ۳۶۸ نفر از برادر به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، ادامه داد: از انتهای بهمن‌ماه اردوی راهیان نور دانشجویی آغاز می‌شود و در اسفندماه نیز اعزام خانوادگی از محلات را خواهیم داشت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار