۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴

خبر خوش؛ رد ادعای خبرنگار اهل بولیوی/ تیم داوری ایرانی هم چنان در دوحه هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،خبر خوش؛ رد ادعای خبرنگار اهل بولیوی/ تیم داوری ایرانی هم چنان در دوحه هستند. علیرضا فغانی پنالتی ای که در بازی پرتغال – اروگوئه به سود پرتغال اعلام کرد از نظر تیم اروگوئه پنالتی ...

خبر خوش؛ رد ادعای خبرنگار اهل بولیوی/ تیم داوری ایرانی هم چنان در دوحه هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،خبر خوش؛ رد ادعای خبرنگار اهل بولیوی/ تیم داوری ایرانی هم چنان در دوحه هستند. علیرضا فغانی پنالتی ای که در بازی پرتغال – اروگوئه به سود پرتغال اعلام کرد از نظر تیم اروگوئه پنالتی نبوده است.

خبر خوش؛ رد ادعای خبرنگار اهل بولیوی/ تیم داوری ایرانی هم چنان در دوحه هستند

داور آلمانی هم در بازی پایانی این تیم خطای صورت گرفته به روی کاوانی را پنالتی اعلام نکرد. این  تیم در بازی پایانی غنا را دو بر صفر برد و برای صعود به جای کره جنوبی یک گل دیگر می خواست که به زعم سوارس و دوستان اگر این پنالتی به سود اروگوئه اعلام شد، این تیم به جای کره جنوبی به دور دوم صعود می کر د.

اگر پنالتی پرتغال علیه اروگوئه که توسط علیرضا فغانی اعلام شد، همانند تصمیم نخست او رد می شد باز هم اروگوئه می توانست به دور بعدی بازی ها به جای کره جنوبی صعود کند.

اما بر اساس اخبار دریافتی از دوحه این خبر رد شد. علیرضا فغانی و  کمک های ایرانی اش هم چنان در دوحه هستند و این بدین معنی است که آنها هنوز شانس قضاوت در بازی های جام جهانی را از دست نداده اند.

تیم داوری

تیم داوری

از همه مهمتر به طور علیرضا فغانی بر اساس یک استدلال مهم داوری به سود پرتغال پنالتی اعلام کرد و حتما او برخورد دست به توپ را پنالتی تشخیص داده است، در حالی که برخی می گویند بازیکن اروگوئه در مسیر حفظ تعادل با دست به توپ ضربه زده است. با این حال نظر نهایی علیرضا فغانی بی احتیاطی مدافع بوده است.

خبرهای تایید نشده ای حکایت از این دارد، که علیرضا فغانی به احتمال قوی بازی اسپانیا در برابر مراکش را سوت خواهد زد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار