۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹

خبر خوب برای بارسلونا قبل از ال‌کلاسیکو+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ممفیس دپای مهاجم هلندی بارسلونا برای مسابقه‌ سوپرجام اسپانیا مقابل رئال مادرید در تاریخ ۱۲ ژانویه پیش رو آماده‌ حضور در میدان رقابت باشد. آنسو فاتی و مارتین بریتویت نیز در ماه آینده می‌توانند بازی ...

مهاجم منفور جای یاغی را گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ممفیس دپای مهاجم هلندی بارسلونا برای مسابقه‌ سوپرجام اسپانیا مقابل رئال مادرید در تاریخ ۱۲ ژانویه پیش رو آماده‌ حضور در میدان رقابت باشد.

آنسو فاتی و مارتین بریتویت نیز در ماه آینده می‌توانند بازی کنند. علاوه بر این‌ها، هم فران تورس و هم ادینسون کاوانی می‌توانند در پنجره‌ انتقالات ژانویه و در بازه‌ زمانی نقل و انتقالات زمستانی پیش رو به نوکمپ منتقل شوند. بنابراین ممکن است به زودی شاهد یک رقابت واقعی برای به دست آوردن جایگاه مهاجم در ترکیب آبی‌واناری‌پوشان باشیم.

ممفیس دپای هلندی در جریان دیدار با بایرن‌مونیخ در هفته پایانی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دچار آسیب‌دیدگی شد و انتظار می‌رود ۴ مسابقه‌ بعدی را از دست بدهد. این بازیکن ۲۷ ساله کاتالان‌ها در رقابت‌های فصل جاری با پیراهن آبی‌واناری‌پوشان موفق شده ۸ گل برای بلوگرانا به ثمر برساند.

طبق قوانین مسابقات سوپرجام اسپانیا که با حضور ۴ تیم شامل قهرمانان و نایب قهرمانان لالیگا و جام حذفی برگزار می‌شود، تیم قهرمان لالیگا که اتلتیکومادرید است، با تیم نایب‌قهرمان جام حذفی که بیلبائو است، در یکی از ۲ بازی مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام به مصاف هم می‌روند. در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی نیز قهرمان جام حذفی یعنی بارسلونا باید به مصاف تیم نایب‌قهرمان لالیگا یعنی رئال‌مادرید برود که این، یعنی در یکی از مسابقات مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا در فصل جاری، شاهد برگزاری یک ال‌کلاسیکو خواهیم بود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار