۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۲

خبر خوب برای استقلالی ها / رودی ژوستد از راه رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، طبق ادعای یک رسانه یونانی، رودی ژوستد طی روزهای آینده برای امضای قرارداد با استقلال، به ایران سفر خواهد کرد. این مهاجم ۳۳ ساله فرانسوی که سابقه بازی در بلکبرن و استون ویلا را دارد و در حال حاضر عض...

خبر خوب برای استقلالی ها / رودی ژوستد از راه رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، طبق ادعای یک رسانه یونانی، رودی ژوستد طی روزهای آینده برای امضای قرارداد با استقلال، به ایران سفر خواهد کرد.

این مهاجم ۳۳ ساله فرانسوی که سابقه بازی در بلکبرن و استون ویلا را دارد و در حال حاضر عضو تیم پانتولیکوس یونان است، از مدتها قبل به استقلال لینک شده بود و حالا طبق ادعای سایت titormosnet یونان، پیشنهاد رسمی استقلال برای این بازیکن به دست باشگاه یونانی رسیده است.

رسانه یونانی در گزارشش به این نکته اشاره کرده که طی چند وقت اخیر رسانه‌های ایرانی از علاقه استقلال به ژوستد خبر داده بودند اما واقعیت این است که تا همین چند روز قبل، خبری از پیشنهاد رسمی استقلال برای این بازیکن نبود و حالا که باشگاه ایرانی به طور رسمی خواهان جذب مهاجم فرانسوی شده، ژوستد از مدیران پانتولیکوس خواسته که با جدایی او و سفر این بازیکن به ایران برای امضای قرارداد با استقلال موافقت کنند.

درباره گزینه استقلال بد نیست به این نکته اشاره کنیم که او در فصل جدید سوپرلیگ یونان، ۳ بازی برای پانتولیکوس انجام داد و موفق شد یک گل برای این تیم بزند.

حالا باید منتظر ماند و دید بعد از کوین یامگا، ژوستد تبدیل به دومین بازیکن خارجی این فصل استقلال خواهد شد یا نه.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار