۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۷

خبر جنجالی قلعه نویی از تصمیم فدراسیون خبر داشت +جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،خبر جنجالی قلعه نویی از تصمیم فدراسیون خبر داشت +جزئیات. از وقتی که کمیته فنی فدراسیون فوتبال حکم به برکناری دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی داده بود، نام مربیانی مثل دایی، ...

ساپتینو از قلعه نویی هم رکب خورد! / 2 ستاره در آستانه عقد با بچه های کرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،خبر جنجالی قلعه نویی از تصمیم فدراسیون خبر داشت +جزئیات. از وقتی که کمیته فنی فدراسیون فوتبال حکم به برکناری دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی داده بود، نام مربیانی مثل دایی، نکونام و قلعه نویی برای جانشینی او مطرح شده بود ، که هر کدام از این مربیان نیز به مسئولان فدراسیون پاسخ منفی داده بودند.

در این جمع اما امیر قلعه نویی که سابقه هدایت تیم ملی در جام ملتهای آسیا را داشت، جالب توجه بود. او در یک جمع خصوصی گفته بود این برکناری اسکوچیچ به جایی نخواهد رسید و بعد از یک هفته دوباره فدراسیون همین مرد کروات را سرمربی تیم ملی خواهد کرد .

به همین دلیل سرمربی فعلی گل گهر سیرجان بعد از برکناری اسکوچیچ  در رسانه ها و حتی فضای مجازی در خصوص تیم ملی هیچ واکنشی نشان نداده بود و طبق پیش بینی وی ، اسکوچیچ نیز سر کار خود روی نیمکت تیم ملی برگشت.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار