۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

خبر جالب از پرسپولیس| گلزنی عیسی آل کثیر بعد از ۴ هفته و ۶ روز قبل از دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از طرفداری؛ عیسی آل کثر که بعد از بازی برگشت مقابل استقلال به ترکیب اصلی اضافه شد، دیروز مقابل هوادار بعد از ۳۴ روز گل زد. تا قبل از دربی شماره ۱۰۰ و در تمام بازی های برگزار شده در سال ۱۴۰۲ ...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از طرفداری؛ عیسی آل کثر که بعد از بازی برگشت مقابل استقلال به ترکیب اصلی اضافه شد، دیروز مقابل هوادار بعد از ۳۴ روز گل زد.

تا قبل از دربی شماره ۱۰۰ و در تمام بازی های برگزار شده در سال ۱۴۰۲ مهدی عبدی به عنوان تنها مهاجم تخصصی سرخ ها در زمین حاضر شد. عبدی در دربی شماره ۱۰۰ نیز در ترکیب اصلی به میدان رفت اما بین دو نیمه جایش را به عیسی آل کثیر داد تا عیسی با گل ارزشمندی که در دقیقه ۴۹ روی پاس مهدی ترابی به ثمر رساند، جای خودش را در ترکیب اصلی پیدا کند.

عیسی در بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی نیز در ترکیب اصلی حاضر شد و در دقیقه ۱+۴۵ گلزنی کرد تا آخرین گلش را برای سرخ ها به ثمر رسانده باشد. مهاجم مورد علاقه یحیی گل محمدی در ۳ بازی بعدی تیمش مقابل پیکان، گل گهر و نساجی در ترکیب اصلی قرار گرفت و با وجود بازی های خوبی که ارائه داد و تاثیرگذاری روی گلهای پرسپولیس موفق به گلزنی نشد تا دیروز مقابل هوادار موفق شود پس از ۱ ماه و ۳ روز روی  پاس خوب وحید امیری و پاس عالی‌تر سعید صادقی یک بار دیگر برای پرسپولیس گلزنی کرده باشد. به نظر می رسد آل کثیر به موقع به مسیر گلزنی برگشت. درخشش قبل از رویارویی دوباره با استقلال و کشیدن خط و نشان برای اردوی رقیب همیشگی.

حال استقلال و پرسپولیس برای دومین بار در تاریخ‌ باشگاه شان، قرار است در فینال حذفی با هم روبه‌رو شوند و باید دید در این بازی بزرگ کدام تیم می تواند در پایان بازی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار