۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷

خبر تلخ برای بارسلونا/ ستاره جوان ال ‌کلاسیکو را از دست داد

بارسلونا برای بازی بزرگ روز یکشنبه ستاره خط میانی خود را در اختیار ندارد.

خبر تلخ برای بارسلونا/ ستاره جوان ال ‌کلاسیکو را از دست داد

دو نشریه اسپانیایی آ اس و موندو دپورتیوو اعلام کردند پدری، ستاره جوان بارسلونا، دیدار روز یکشنبه این تیم مقابل رئال مادرید را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

خبر ورزشی نوشت: این بدترین خبر برای ژاوی سرمربی بارسلونا در آستانه ال کلاسیکوی سرنوشت ساز و حیثیتی لالیگا است.

پدری ۲۰ ساله که نزدیک به یک ماه به دلیل آسیب‌دیدگی از میادین دور بود این هفته به تمرین بارسا بازگشت تا امیدهای این تیم به در اختیار داشتن او در ال‌کلاسیکو افزایش پیدا کند. پدری در دیدار بارسا و منچستریونایتد در ماه فوریه آسیب دید و تا این لحظه شش دیدار بارسا در رقابت‌های مختلف را از دست داده است.

در روزهای گذشته بارسا از شرایط پدری راضی به نظر می‌رسید و اکثر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه معتقد بودند پدری آرام آرام به سمت آمادگی کامل حرکت می‌کند و به احتمال زیاد به ال‌کلاسیکو خواهد رسید. اما گزارش‌های روز جمعه در اسپانیا حاکی است این ستاره ۲۰ ساله در تمرین صبح بارسا احساس ناراحتی کرده و تمرین را ترک کرده است.

روزنامه آ اس نوشته از منابع نزدیک به بارسا دریافته که عدم حضور پدری در ال‌کلاسیکو قطعی شده است. اما این تنها خبر بد برای پدری نیست. با این مصدومیت حضور او در تیم ملی اسپانیا برای دو بازی مقابل نروژ و اسکاتلند در رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۴ هم بعید به نظر می‌رسد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار